Nee

Prima. Toegankelijk

Je kan op je gemak rondkijken. Alles staat duidelijk opgesteld

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...

peters

klant vriendelijk en goed advies

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

pjg derkx

Heel goed ik werd er fijn behandeld

de omgang met klanten

nee

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels!
Met vriendelijke...

Kitzen

Goede ervaring, prima advies, vriendelijk personeel

Zoals vermeldt

Afhandeling klacht

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in de winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

School

Vriendelijk prettig

vriendelijk en behulpzaam

magazijn in Heerlen duidelijker aangeven nu weinig keus

Beste mevrouw School,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren!...
Beste mevrouw School,

Wetzels

Aankoop meubelset

Prijs kwaliteit verhouding

Nvt

Beste heer Wetzels,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van uw nieuwe meubels! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!...
Beste heer Wetzels,

Puts

Excellent

Klantvriendelijk personeel
Mooie spullen

Geen, vooral zo blijven

Beste heer Puts,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe stoelen!
Met...
Beste heer Puts,

Sittard-Geleen

Uitstekend

Goede Verkoopster

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent over de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Snubbelke

Hele fijne winkel, vriendelijke behulpzame verkopers, ruime winkel, veel assortiment van meubels tot deco, grote parkeerplaats.

Vriendelijkheid, assortiment en aanbod

Beste klant,
Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!

V.Coolen

Fijn geholpen bij het uitzoeken en bestellen van een bank. Eerlijke reacties gekregen op bepaalde vragen, wat erg prettig is als klant (over bv stof, kleur en zitcomfort).

Goed geholpen

Beste klant,
Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke groet.
Pronto Wonen...