4 maanden moeten wachten op 2 eetkamertafels. Vervolgens zelf moeten bellen of de eetkamertafels binnen is! Op internet en de folders geven ze aan dat het op voorraad is.
Wees gewoon eerlijk naar je klanten.
Helaas koop ik hier mijn meubels niet meer!
Service staat hier niet voorop!

Communicatie naar klanten, wees eerlijk!!!

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hierbij wil ik graag reageren op uw toch wel onterechte negatieve review.
Bij de aankoop heeft u met mijn collega afgesproken dat u beide tafels in de eerste of tweede week van Januari wilde ophalen. De grote tafel hadden we destijds op voorraad en hebben we dan ook voor u gereserveerd. De kleine tafel hebben we toegevoegd aan de lopende bestelling. Helaas kregen we een melding dat de levering waar uw tweede tafel bij zat een vertraging heeft opgelopen. Hier heeft u ook netjes een mail over ontvangen. Naar aanleiding van het telefonische contact hebben we ook nog extra moeite gedaan om de tafel van een andere Pronto winkel over te nemen, wat in principe niet snel lukt omdat we landelijk een probleem hadden met de levering van dit programma. Omdat u de mail onpersoonlijk vond hebben we als tegemoetkoming u het gratis leveren aangeboden, wat ook weer een stukje extra service van onze kant is. U heeft in principe de tafels nog eerder geleverd gekregen dan in eerste instantie is afgesproken. Ook is dit op verzoek gedaan van meneer omdat het zo beter uit kwam met zijn werk. Ik vind het erg jammer dat u er zo negatief in staat, maar ik wens u in ieder geval veel plezier van beide tafels.
Ik begrijp dat we nooit iedereen helemaal tevreden kunnen stellen en houden en dat respecteer ik ook. Maar als een review onterecht negatief wordt geplaatst, dan voel ik mij genoodzaakt hier op te reageren.

Score voor Pronto Wonen Huissen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Eettafels