Fam. Dol te Aalsmeer

Prettige winkel en goed personeel. Zonodig komen wij graag weer terug.

zeer goed en deskundig geholpen door Nelly. goed assortiment en keurig opgesteld.

cocky oostdam

Een heel vriendelijke ( verkoopster ) medewerkster Pien

zeer vriendelijk personeel

NIET

H. Werkman

Goede, vriendelijke service!

Gedegen advies, niet opdringerig!

Serge Meijer

Ja gewoon een mooie winkel waar je goeie woonden kan opdoen

Ja mooi hou voorbeelden van inrichting gewoon duidelijk zijn..

De route is minder. Ik was boven en wilde naar iets toen waar ik net boven gekomen tegenaan was gelopen. Moest ik weer terug. Haal dat zwarte scherm bij de lift weg en maak er een doorgang..

Vincent

Mooi tv meubel uitgezocht. Goede kwaliteit. Erg tevreden

Groot assortiment

Wendy

Fijne winkel, mooie banken en vriendelijke verkopers

Mooie meubels, vriendelijke
Medewerkers, banken op voorraad direct de volgende dag leverbaar.

De levering betalen, bij Veel bedrijven is levering gratis.
De prijs die groots wordt vermeld bij de bank en in kleine letters is dit de prijs zonder opties.

Bodegraven

Wat een enthousiast en goed advies! Bedankt Annelies voor je interieur tips! Wij zijn heel leuk geslaagd.

Mooie spullen voor leuke prijzen.

Fred

Prima winkel, netjes, goed advies.

prijs/kwaliteit

Goederen zelf ophalen is prima. Echter: vol overtuiging werd gemeld dat e.e.a. in een stationwagen zou passen: nou, net aan dan. Handiger zou zijn om aan te geven hoe groot de dozen zijn die dan mee... Goederen zelf ophalen is prima. Echter: vol overtuiging werd gemeld dat e.e.a. in een stationwagen zou passen: nou, net aan dan. Handiger zou zijn om aan te geven hoe groot de dozen zijn die dan mee genomen moeten worden.

weij

Leuke winkel , met goede verkopers die verstand hebben van interieur inrichting.

leuke winkel

niet nodig

Marlo Boon

Wij hebben een ronde eettafel Romaro 160cm gekocht. Erge mooie tafel waar gemakkelijk 6 stoelen omheen kunnen. Wij werden vriendelijk en niet opdringerig geholpen door Adriaan. De optie om de tafel... Wij hebben een ronde eettafel Romaro 160cm gekocht. Erge mooie tafel waar gemakkelijk 6 stoelen omheen kunnen. Wij werden vriendelijk en niet opdringerig geholpen door Adriaan. De optie om de tafel op te halen ging prima. Werden ook daar vriendelijk en behulpzaam geholpen. Het lenen van een boedelbeschrijving ging prima. Tafel is stevig en mooie uitstraling. Makkelijk om de poten eronder te zetten. Wij zijn er enorm blij mee.

Vriendelijk personeel, betaalbare meubels en goede parkeer gelegenheid.

Er was een medewerker aan het eten aan een van de showroomtafels. Wij voelden ons bijna gegeneerd om er rond te lopen. Had dit eten niet ergens achter kunnen plaatsvinden.