A van Peeren

Fijn en deskundig geholpen

Vertellen gelijk wat levertijden zijn

Nee

Joanne Valk

Super aardig ontvangen en goede informatie gekregen over de producten.

Klantvriendelijk en goede informatie over de producten. Zeker een aanrader om je bank daar te kopen.

vooges

Netjes

veel keus en betaalbaar

Elles

Wat een leuke winkel, personeel allemaal even vriendelijk. Ze nemen hier echt de tijd voor je hoe druk het ook is. En een paar hele leuke tips erbij gekregen. Echt deskundige personeel ze weten waar... Wat een leuke winkel, personeel allemaal even vriendelijk. Ze nemen hier echt de tijd voor je hoe druk het ook is. En een paar hele leuke tips erbij gekregen. Echt deskundige personeel ze weten waar ze over praten en proberen je niets aan te praten, gewoon een heerlijke winkel waar ik snel weer een keer terug kom.

Veel keuze, mooie kwaliteit, deskundige personeel en personeel die tijd voor je neemt.

Wim van Noord

We wilden 6 nieuwe eetkamerstoelen die van ons zijn 2 jaar oud maar zitten niet goed maar ja weer 6 nieuwe stoelen kopen en niet weten hoe ze zitten we wisten wel welke stoel we wilden dus gevraagd... We wilden 6 nieuwe eetkamerstoelen die van ons zijn 2 jaar oud maar zitten niet goed maar ja weer 6 nieuwe stoelen kopen en niet weten hoe ze zitten we wisten wel welke stoel we wilden dus gevraagd kunnen we er een meenemen zonder problemen werd er meteen ja gezegd en ze zitten prima dus 6 stoelen gekocht

er word meegedacht

Jaap Schoutsen

Vriendelijkheid personeel en hun geduld

Punten hierboven zijn allen aanbevelingen

Sonja Heeren

Zeer vriendelijk!

Vriendelijk, nemen de tijd, dien moeite om iets te regelen

Weber

Bezorg mogelijkheden