Positief, mooie meubelen voor mooie prijs. Alleen jammer dat onderhandelen niet mogelijk is en geen gratis spullen erbij mogelijk waren

Prijs kwaliteitsverhouding

Sneller geholpen worden in de winkel. Liepen al een tijdje rond en wouden eigenlijk de aandacht van een medewerker.

Taupe

Vriendelijk personeel

Aardig personeel. Gezellige winkel.
Service enigszins ok

Betere kussenvulling van bank.
Verkoop leren banken

Rick van Duin

Slecht, na het maken van mijn beslissing en het volledige bedrag contant betaald te hebben kreeg ik de levertijd te horen. 6 tot 12 weken!!!!!!!!! Uiteindelijk is het meer geworden, voor een tafel... Slecht, na het maken van mijn beslissing en het volledige bedrag contant betaald te hebben kreeg ik de levertijd te horen. 6 tot 12 weken!!!!!!!!! Uiteindelijk is het meer geworden, voor een tafel die ook gewoon in de winkel staat

Niet

Levertijd erbij zetten als het zolang duurt. Alleen dan zal het niet verkocht worden, dat snap ik ook

broek/berbers

Stoelen besteld en die werden ruim binnen de afgesproken levertijd afgeleverd.

Goede voorlichting/afhandeling.

Kan niets verzinnen.

L N Besse

Wij zijn zeer tevreden, prettig geholpen afspraken perfect nagekomen en een heerlijke bank gekocht.

zeer vriendelijke verkoper met verstand van zaken. Zijn twee keer geweest en voelden ons gewoon een beetje thuis.

Geen echte tips, alles was prima in orde, ook de koffie was heerlijk.

T.Hakkenberg

Goed geholpen er werd de tijd genomen voor ons.

Prima service. Een correcte aflevering.

Geen aanmerkingen.