Royce

Geïnteresseerd, Meedenkend en behulpzaam

Beste Royce,
Beste Royce,
Wat fijn om te horen dat je zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen jou alvast heel veel plezier met de nieuwe bank en hopen je vaker in onze winkel te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Mevr. J. Hoogeveen

Fijn .De medewerkster komt niet tegelijk op je af.
Je kan eerst rustig bekijken. Daarna komt er wel iemand.

Beste mevrouw Hoogeveen,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u eerst rustig kon rondkijken en daarna goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met uw relaxfauteuil!
Met...
Beste mevrouw Hoogeveen,
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Van der Smissen

Klantvriendelijk en behulpzaam

Beste meneer van der Smissen,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw zithoek en zien u graag terug in de winkel.
Met...
Beste meneer van der Smissen,

Annelies Snoeijers

Mooie winkel.
Je kunt rustig rond kijken zonder dat men je lastig valt.
Goed geholpen en goede service.

Beste Annelies,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

Simsek

Goed geholpen

Beste klant,
Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

Jeffrey Renne

Beste Jeffrey,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent in onze winkel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Ziya icli

Leuk

Beste Ziya,
Beste Ziya,
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review! Fijn om te horen dat u zo'n goed gesprek heeft gehad en goed geadviseerd bent over de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

Andrea Duiven

Zijn hier wederom heel prettig geholpen!

Beste Andrea,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank!
Pronto Wonen...
Beste Andrea,

Van Ginneken

Klantvriendelijk personeel, deskundig en betaalbaar

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil!

Eric K

Goede gezellig en klantvriendelijk

Reactie Pronto Wonen Breda:

Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling, Eric! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons!