Karen Koers

Breda

Beste Karen,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank, tafel en lamp!
Met vriendelijke...
Beste Karen,

Fam. De Jongh

Heel fijn geholpen door de medewerkers.

M van den Berg

Perfecte en snelle service

Beste heer/mevrouw van den Berg,
Beste heer/mevrouw van den Berg,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe relaxfauteuil!

Ellen

Fijn geholpen tot alles rond was.

Beste Ellen,
Beste Ellen,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat goed om te horen dat u zo fijn bent geholpen bij het uitzoeken van de Fonte draaifauteuil. Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze winkel hierop te verbeteren. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe fauteuil!
Met vriendeljke groet,

Karin de Wit

Fijne kleurrijke winkel

Beste Karin,
Bedankt voor het plaatsen voor deze beoordeling! Leuk om te horen! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Jos Kalkman

Geweldig

Beste Jos,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Pronto...
Beste Jos,

Esther Roelofs

Zeer goed en prettig

Beste Esther,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste Esther,

M . Beerens

Vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is!

Peter Sierat

Sfeervolle winkel. uitstekende medewerkers

Beste Peter,
Bedankt voor de review! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!

Naber

N.v.t.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe tafel!
Pronto Wonen...