Schellekens Drenthen

Heerlijk om erdoor heen te lopen en ideeën op te doen .

Reactie Pronto Wonen Breda:

Wat een super leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor! Wij vinden het erg fijn om te horen dat u het zo leuk vindt om door onze winkel te lopen en wij u mogen inspireren!

Jochem

Top!

Beste Jochem,
Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

van Hees

Goede ervaring

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen!
Met vriendelijke groet,...

Nieuwland

Super nette en mooie winkel en vriendelijke dames

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Super leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Pronto

Géweldig

Beste klant,
Wat super fijn om te horen dat u zich zo thuis heeft gevoeld in onze winkel! Wij wensen u alvast heel veel plezier met de nieuwe meubels en hopen u vaker te mogen verwelkomen!...

Elma Voermans

Vriendelijk geholpen door n. Voermans

Beste Elma,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste Elma,

Verboord

Beste klant,
Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!

Jan Rijken

Mooie winkel op de juiste locatie

Beste Jan,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren.
Beste Jan,

Ine Buitelaar

Heel goed

Beste Ine,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met...
Beste Ine,

L.D.Boonders

Zeer goed. veel keus. vriendelijk personeel, top ervaring.

Beste heer/mevrouw Boonders,
Beste heer/mevrouw Boonders,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda