Schilderwerken Gotink A

Goede service

Twee relax stoelen

We werden goed geïnformeerd

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo goed geïnformeerd bent in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe relaxfauteuils!
Pronto Wonen...

Stolwijk

Zeer goed

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel en stoelen!

Frans.hillen1@telenet.be

Zeer vriendelijk geholpen.

Beste Frans,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geadviseerd in de winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Frans,

Bert Pieters

Gezellig en Prettig en goed ingericht.

Reactie Pronto Wonen Breda:

Wat een leuke review om te lezen, Bert! Bedankt hiervoor!
Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe bank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Pronto Wonen...
Wat een leuke review om te lezen, Bert! Bedankt hiervoor!

Ruud Waterreus

Uitstekend geholpen

Beste Ruud,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Beste Ruud,

Joke Jonkers

Zeer tevreden, goed en vriendelijk geholpen.

Beste Joke,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel!

Margo van Zummeren

Heel fijn

Reactie Pronto Wonen Breda:

Bedankt voor uw beoordeling, Margo! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons!

anoniem

Persoonlijke aandacht is goed, geroddel over klanten als ze de deur uit zijn niet

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel vervelend om te horen dat dit gevoel bij u is ontstaan en dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Wij wensen u verder veel plezier met de nieuwe stoel!

carolaverdaas@hotmail.com

Prettig benadering ervaren.

Beste Carola,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u op een prettige manier geholpen bent in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuils!
Beste Carola,