Rob Haanappel

Kom er graag ivm het aanbod

Beste Rob,
Beste Rob,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen en wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

C Smulders

Zeer tevreden vriendelijk personeel

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u al meerdere keren geslaagd bent bij ons en goed advies heeft gekregen! Wij hopen u nog vaak te mogen helpen in onze winkel en wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Peter

Prettig geholpen, goed geslaagd

Beste Peter,
Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe hoekbank en hopen u vaker te mogen verwelkomen!
Met...
Beste Peter,

Leon Bli

Prima en goed geholpenđź‘Ť

Beste Leon,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en relaxfauteuils!
Met vriendelijke groet,...
Beste Leon,

KG

Prettig en vriendelijke medwerkers met verstand van zaken!

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Verder nemen wij uw verbeterpunten mee om onze service hierop te verbeteren. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Christ

Zeer goed ontvangen en geholpen.

Beste Christ,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eettafel!
Met...
Beste Christ,

Nouradin Yaacoubi

Goed hoor ik ben nog steeds tevreden ondanks beschadigd deurtje dressoir en niet werkende softclose op lade van salontafel
Mits dat dat binnen korte tijd vergolpen word
Mvg Nouradin

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat niet alles naar wens is. Mocht u nog geen service aanvraag hebben ingediend, dan kunt u dit via deze link alsnog doen : https://www.prontowonen.nl/serviceaanvraag. Mocht u dit al gedaan hebben zal onze service afdeling contact opnemen met u hierover! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Velasco L.

Zeer positief

Beste klant,
Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Verder wensen wij u veel plezier met uw aankoop!
Pronto...

Groenendal

Goed geholpen heel duidelijk. Erg vriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe Atrio meubels!
Met vriendelijke groet,...

vd K

Prima, overzichtelijk, kopje koffie.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...