Brand

Prima!

Beste heer/mevrouw Brand,
Beste heer/mevrouw Brand,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren. Verder wensen wij u alvast veel plezier met de nieuwe bank!

Henk van Leent

Goed geholpen, goed advies, snel en deskundig te woord gestaan

Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen.
Pronto...
Beste Henk,

Pronto wonen breda

Gezellige winkel goed gehopen

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met de nieuwe relax fauteuil. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Pronto Breda

Klantvriendelijk

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van het nieuwe tv meubel. Wij wensen u hier veel plezier mee!...

Ikke

Mooie winkel. Veel keus

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...

Rijvers

Hele fijne en mooi opgezette ruimtes

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons en wensen u veel plezier met de nieuwe eetkamer stoelen!
Met vriendelijke...

Bouma

Vriendelijk, behulpzaam

Beste heer/mevrouw Bouma,
Beste heer/mevrouw Bouma,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe salontafel. Wij wensen u hier veel plezier mee!

Adri

Heel vriendelijk en uitstekend geholpen.

Beste Adri,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe meubels. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste Adri,

Pronto breda

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw verbeterpunt meenemen om onze service hierop te verbeteren! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Met...

anoniem

Twee keer in de winkel geweest voor een bank voor we besloten te kopen. Werden door niemand aangesproken. Boven was er zelfs geen medewerker te zien, dus zijn we naar beneden gelopen of we geholpen... Twee keer in de winkel geweest voor een bank voor we besloten te kopen. Werden door niemand aangesproken. Boven was er zelfs geen medewerker te zien, dus zijn we naar beneden gelopen of we geholpen konden worden, we hadden keuze gemaakt. met een lang gezicht kwam er een dame die snel en onpersoonlijk en met een onvriendelijke uitstraling alles noteerde en op vragen kort reageerde. Totaal niet klantvriendelijk in Breda Woonboulevard. Erg jammer.

Beste klant,
Wij vinden het erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent over ons. Mijn collega heeft zojuist contact met u hierover opgenomen om dit te bespreken en haar excuses hiervoor aangeboden. Wij hopen dat wij u nogmaals mogen verwelkomen en wensen u nog erg veel plezier met de nieuwe bank!