Sjaak

Uitstekend.

Beste Sjaak,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe salontafels!
Pronto...
Beste Sjaak,

J v B

Vakkundig personeel

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoel!

Anja Heeren

Prima geholpen

Beste Anja,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u goed bent geadviseerd bij het uitzoeken van de nieuwe meubels! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste Anja,

Menno van Dongen

Pgoed

Beste Menno,
Bedankt voor uw review! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

oomens

Fijne en nette winkel

Beste heer/mevrouw Oomens,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe banken!
Met vriendelijke groet,...
Beste heer/mevrouw Oomens,

Linda van Steenhoven

Breda

Beste Linda,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!

Nicolette van Hoek

Vriendelijk geholpen, leuk betaalbaar assortiment

Reactie Pronto Wonen Breda:

Beste Nicolette, bedankt voor deze leuke review. Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met uw stoelen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

P. v.d. Heuvel

Mooie winkel

Reactie Pronto Wonen Breda:

Beste meneer van de Heuvel, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in de winkel en wij hopen u zeker nogmaals te verwelkomen in onze winkel. Wij wensen u alvast veel... Beste meneer van de Heuvel, bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in de winkel en wij hopen u zeker nogmaals te verwelkomen in onze winkel. Wij wensen u alvast veel plezier met uw eetstoelen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Jacqueline van Velzen

Prettig, goed advies gekregen

Reactie Pronto Wonen Breda:

Beste Jacqueline, bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij hopen u zeker nogmaals te verwelkomen in de winkel en wij wensen u alvast veel plezier... Beste Jacqueline, bedankt voor uw review! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij hopen u zeker nogmaals te verwelkomen in de winkel en wij wensen u alvast veel plezier met uw bartafel en barkrukken! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Henk Brouwers

Redelijk tot goed

Beste Henk,
Beste Henk,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bezoek aan onze winkel. Wij werken met pijlkaarten onder onze prijskaarten waarop wij aangeven wat de levertijd van een product is. Hierop staat aangegeven of het direct mee te nemen is of een wat langere levertijd heeft. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe barkrukken en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!