Jolanda Broere

Mooie spullen, redelijke prijs, goed personeel!!

Rini Heshof

Ziet er goed uit.

jjt. jacobs

Meerdere keren aankopen gedaan altijd fijn geholpen .men roept niet zomaar dingen zoekt het ter plekken uit mocht ze het niet weten overleggen ze het met elkaar.en vervolgens altijd alles op voorraad.

Reactie Pronto Wonen Breda:

Wat een super leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor!
Wat een super leuke review om te lezen! Bedankt hiervoor!
Wij vinden het erg fijn om te horen dat u al meerdere keren zo goed bent geholpen in onze winkel. Veel plezier met de nieuwe salontafel!

Mario

Helemaal top, goed geholpen om keuze te maken

Beste Mario,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe lamp!

Van de velde marc

Super winkel

Beste Marc,
Bedankt voor uw beoordeling! Super leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop!
Pronto Wonen...
Beste Marc,

P.Wijntjes

Zeer vriendelijk personeel. En geduld met de klanten.

Beste klant,
Wat een leuke review om te lezen! Super goed om te horen dat u zo fijn bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke...

Pronto wonen

Breda

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is.

Familie Rombouts

Beste familie Rombouts,
Beste familie Rombouts,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent door onze collega Wendy! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe meubels!

Rudi Heynen

Zeer vriendelijk en correct

Beste Rudi,
Beste Rudi,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad in onze winkel! Wij hopen u vaker te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

Steffie Jansen

Leuke sfeer, vriendelijk personeel

Beste Steffie,
Beste Steffie,
Bedankt voor het plaatsen van deze leuke review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda