vd Heuvel

Fijne en prettige winkel

Beste klant,
Bedankt voor de review! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen en bank!
Met vriendelijke groet,...

W. Ippel

Prettige winkel met een uitgebreid assortiment. de medewerkerslaten je rustig je gang gaan en helpen indien je er naar vragt. ze geven gedegen advies met kennis van zaken.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat een leuke review om te lezen! Wij wensen u veel plezier met het nieuwe tv meubel en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de onze showroom!...

Trommelen

Fijne winkel

Beste klant,
Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eettafel!

Lars

Beste Lars,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank!

van der lee

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Lilian Krooswijk

Fijne winkel, personeel is niet opdringerig

Beste Lilian,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met vriendelijke...
Beste Lilian,

Robin

Goede service, goede prijs

Beste Robin,
Wat een leuke review om te lezen! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!
Pronto...
Beste Robin,

L Romijn

Fantastisch geholpen door Wendy.

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Wij vinden het super leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Wendy! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met...

p.konings

Goede voorlichting

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuil! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren.

Pronto wonen Breda

Ik kom al jaren bij Pronto Breda, gezellig, goed advies, mooie en gevarieerde collectie

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u al jaren vaste klant bij ons bent en wederom bent geslaagd voor een nieuwe bank! Onze prijzen zijn gebaseerd op het feit dat wij een meeneemformule zijn. Het is inderdaad wel mogelijk om voor bezorging te kiezen alleen omdat dit een extern bedrijf is, komen hier wel extra kosten bij.
Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!