Gerard Hendrickx

Leuk wij komen graag bij jullie

Beste klant,
Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en jullie graag in onze winkel langs komen! Veel plezier met de nieuwe eettafel!

Nuijten

Mooie inrichting, veel opties bij fauteuils, vriendelijke en respectvolle omgang.

Beste klant,
Bedankt voor deze review! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuils!

Ineke van Tijckevorsel

Mooie meubelen en woning accessoires. Klantvriendelijk personeel, zij denken mee en geven deskundig advies!

Beste Ineke,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe hoekbank! Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met...
Beste Ineke,

Fam Houtzager

Zeer tevreden

Beste klant,
Bedankt voor uw review! Heel fijn om te horen dat u goed geholpen bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen! Wij wensen u hier veel plezier mee!

C van Est

Sfeervolle winkel

Beste klant,
Bedankt voor de beoordeling! Wat een leuke review om te lezen, bedankt voor de complimenten! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet,...

Tuitjet

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Anita van Aart

Goed advies gekregen, is een gezellige winkel

Beste Anita,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel leuk om te horen dat u zo goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen!
Met vriendelijke groet,...
Beste Anita,

Van Elswijk

Goed, nette en vriendelijke dame die ons heeft geholpen, dingen uitzoeken en regelen, super

Beste klant,
Super fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

Kelly Van Outheusden

Zeer goed

Beste Kelly,
Beste Kelly,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij zullen uw verbeterpunt bespreken zodat wij onze service hierop kunnen verbeteren. Bedankt hiervoor en excuses voor het ongemak! Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe wandtafel en hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen!

Peter

Niets op aan te merken

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met het nieuwe tv meubel!