P. Zegelaar

Vriendelijkheid en goede service.

Beste klant,
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en de fauteuil alsnog met een snellere levertijd heeft kunnen bestellen. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...

P Herremans

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de Tazzo bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!
Met vriendelijke...

Kees

Beste Kees,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van het nieuwe tv meubel en salontafel. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!...
Beste Kees,

Bram van Holstein

Zeer positief

Beste Bram,
Beste Bram,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent over de nieuwe bank. Wij serveren verse bonen koffie maar mocht u suggesties hebben dan vernemen we het graag! ;)

Danny Nieuwland

Netjes en goed geholpen duidelijk uitleg

Beste Danny,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de meubels!

Jvdl

Positief

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft gehad bij ons in de winkel. Wij lopen altijd even met u naar buiten om de kleuren in goed daglicht te kunnen zien. Omdat er meer dan 100 verschillende stoffen en kleuren op de banken kunnen hebben wij stofkarren beschikbaar. Alleen hiervoor is het inderdaad handig dat er een verkoopmedewerker met u mee kijkt! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe bank en stoelen!

x

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u goed bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe kasten!

Jambe

Vriendelijk personeel dat je niet direct in het nek springt! Echter toen we iemand nodig hadden, moesten we toch even zoeken.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te kunnen verbeteren.

Sprangers

Breda

Beste klant,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u de verkeerde doos mee gekregen heeft! Zoals ik in het systeem kan terug zien zijn wij bezig met een oplossing voor u te zoeken en dit aan huis om te ruilen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Pronto wonen Breda

Dorota

Top service!

Beste Dorota,
Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen! Wij wensen u veel plezier met de Paularo hoekbank!