Bas van Rooten

Fijn geholpen, Kimberley heeft de tijd voor ons genomen, alles uitgelegd en gedemonstreerd. Hierdoor voelde niks gehaast. Dankzij haar, hebben wij onze hele woonkamer en eetkamer kunnen samenstellen... Fijn geholpen, Kimberley heeft de tijd voor ons genomen, alles uitgelegd en gedemonstreerd. Hierdoor voelde niks gehaast. Dankzij haar, hebben wij onze hele woonkamer en eetkamer kunnen samenstellen naar onze wensen en zullen we in de toekomst ook gebruik maken van de stylingadviseurs van Pronto.

Beste Bas,
Beste Bas,
Wat een super leuke review om te lezen! Bedankt voor de complimenten over onze collega Kimberly! Verder helpen wij u uiteraard graag met een stylingsadvies voor de aankleding van het huis. Tot snel weer in onze winkel en bedankt voor deze beoordeling!

JOHAN FR.

Super vriendelijk personeel en mooie verzorgde winkel.

Beste Johan,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels en lamp!

Adan

Gezellige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste Adan,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen en barkrukken. Wij wensen u veel plezier hiermee!
Beste Adan,

Gerrit Hollemans

Beste Gerrit,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe fauteuil!

dekkers

Prima geholpen bij aankomst thuis bleek de rugleuning kapot, zonder problemen kunnen ruilen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat dit snel voor u opgelost is zodat u van de stoelen kunt gaan genieten! Wij hopen u nogmaals terug te zien in onze winkel!

J. van der Zande

Diverse onderdelen van artikel zijn niet aanwezig in vestiging Breda.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Deze tafeltjes zijn beperkt op voorraad omdat dit uitlopende collectie is, op=op. Verder wensen wij u veel met de nieuwe tafeltjes en hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen!

pwm audenaerde

Aanvankelijk goed

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling en uw gegeven feedback! Heb hier even navraag over gedaan en wat ik heb begrepen is dat u geen code had om door te geven voor de korting. Omdat wij deze code wel nodig hebben om de korting te verwerken duurde dit wat langer. Wij hebben u uiteindelijk de korting gegeven op de order. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!

Joost

Zoals we gewend zijn, goed en snel.

Beste Joost,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto wonen...
Beste Joost,

Guy

Nette winkel en prettig rond te lopen.

Beste Guy,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe barkrukken!
Beste Guy,

Brian kerstens

Mooi en rustig geholpen. Wordt tijd voor je genomen.
Niet opdringerig.

Beste Brian,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank! Wij nemen uw verbeterpunt mee om onze service hierop te verbeteren....
Beste Brian,