Brandon

Fijne ervaring. Er werd goed meegedacht.

Beste Brandon,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,...
Beste Brandon,

Johan Haverkamp

Supervriendelijk, deskundig en rekaxt geholpen door Lieke. Zij wordt door ons zeer aanbevolen.

Beste Johan,
Bedankt voor deze beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed en uitgebreid bent geholpen met het uitzoeken van de bank!

W.i.m neger

Gezellig winkelen en uitstekend geholpen door een vriendelijke medewerkster

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het erg leuk om te horen dat u zo fijn bent geholpen. Verder wensen wij u veel plezier met de nieuwe Oro eetstoelen!

PCWM van den Ouweland

Keurig geholpen, niet lang hoeven wachten, koffie erbij, dat is ook fijn , nu nog hopen dat ze bestelling snel brengen, dan ist eindelijk klaar binnen.....denk ik Thanks

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe kast!

Corry Zunnebeld

Goede ervaring

Beste Corry,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe relaxfauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Corry,

Jens ban den Broek

Top winkel!

Beste Jens,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Breda

H.Stubbe

Goed en keurig geholpen

Walter Poppezijn

Zeer prettig, fijne ervaring. Goed geholpen door Wendy, zowel tijdens orientatie als bij de bestelling qua advies, geduld en kennis

Beste Walter,
Beste Walter,
Wat een leuke review om te lezen! Heel leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Wendy! Wij wensen u alvast veel plezier met het nieuwe bankstel en vloerkleed!

P. Zegelaar

Vriendelijkheid en goede service.

Beste klant,
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen en de fauteuil alsnog met een snellere levertijd heeft kunnen bestellen. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!

P Herremans

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen bij het uitzoeken van de Tazzo bank. Wij wensen u hier alvast veel plezier mee!