Mandy

Fijne winkel, leuke producten. Helaas is ons wel het verkeerde meubel verkocht, ondanks het aangeven van afwijkende prijs en laten zien van foto. Een keer op en neer rijden en het was opgelost... Fijne winkel, leuke producten. Helaas is ons wel het verkeerde meubel verkocht, ondanks het aangeven van afwijkende prijs en laten zien van foto. Een keer op en neer rijden en het was opgelost gelukkig.

Beste Mandy,
Beste Mandy,
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat het verkeerde artikel is meegegeven. Onze excuses hiervoor! Wij nemen uw verbeterpunt ook zeker mee om onze service hierop te verbeteren. Verder wensen wij u alsnog veel plezier met de nieuwe salontafel!

Verschoor

Prettig geholpen

Beste klant,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel leuk om te horen dat u zo prettig bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe fauteuil! Wij wensen u hier veel plezier mee!...

Peter Willems

Super vriendelijk, zeer snelle na service, gewoon TOP !!

Beste Peter,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe dressoir!
Pronto...
Beste Peter,

Robin

Mooie winkel, service gericht.

Beste Robin,
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Wij wensen u veel plezier met de nieuwe accessoires!

Coveliers luc

Prima voor de zoveelste aankoop

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u al meerdere keren bij ons bent geslaagd! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eethoek!

Meeuwis

Beste klant,
Wat leuk om te horen dat u zo goed bent geholpen ondanks de drukte in de winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe meubels!

Nienke

Beste klant.
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe tv meubel!
Beste klant.

Schaerlaeckens

Zeer prettig en vriendelijk geholpen.

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u op zo'n prettige manier bent geholpen bij het uitzoeken van de nieuwe eetstoelen! Wij wensen u hier veel plezier mee!

M.Mira

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat u goed geadviseerd bent bij het uitzoeken van de nieuwe bank. Wij wensen u hier veel plezier mee!