Peter

Fijn winkel met redelijke prijzen

Beste Peter,
Bedankt voor het plaatsen van de review! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Unterer

Vriendelijk personeel

Devinck c

Zeer vriendelijk personeel

Gerdje

Vriendelijk onthaal, niét moeten wachten, snel onze bestelling nagekeken in het systeem en binnen het halfuur stond deze netjes in onze auto. PS,telefonisch besteld wat geen enkel probleem was ook... Vriendelijk onthaal, niét moeten wachten, snel onze bestelling nagekeken in het systeem en binnen het halfuur stond deze netjes in onze auto. PS,telefonisch besteld wat geen enkel probleem was ook niet op vlak v betalen. Super geholpen!

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te horen dat alles snel en goed is verlopen! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe eetstoelen!
Pronto wonen...

sweres

Klantvriendelijk goed geholpen

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u op zo'n fijne manier bent geholpen. Wij wensen u veel plezier met het nieuwe karpet!
Met vriendelijke groet,...

Molenschot

Zeer vriendelijke verkoopster Ingeborg

Sylvia Berendsen

Je doe hier zoveel mooie ervaringen op en ze zijn zo vriendelijk

H. Govaarts

Prima geholpen