Jos Gelissen

Prettige sfeer. Professioneel en eerlijk advies.

Vriendelijk professioneel advies

Zeer lange levertijd. Zeer duur gekocht bankstel moesten we zelf in mekaar zetten, dat vind ik slechte service!

Producten zijn goedkoop, kwaliteit valt soms tegen. Jammer dat bezorging duur is.

Het product is goed, maar de afwerking is slordig. De kastlades lopen stroef, en bij een andere kast van de blora-serie zitten deurtjes scheef, etc.

De winkel was een rommeltje. We moesten lang wachten, en merkte dat het product mij een beetje werd opgedrongen. Hier kon ik wel doorheen prikken, maar het valt wel tegen.

henk guldie

Wij hebben onlangs onze bank en 2 stoelen uitgezocht, we zijn zeer goed geholpen, met de kleur en stof.

wij hebben eerder een schuifladekast en de salontafel aangeschaft, en zijn er erg tevreden mee.

Heel prettig bedrijf! Wij zijn er goed geholpen!

Ilona

Heel fijn geholpen in de winkel en levertijd was zoals afgesproken. De bank voldoet aan onze verwachtingen, we zijn er heel blij mee!

Geholpen door een vriendelijke en meedenkende medewerkster. Levertijd conform afspraak (6 weken)

Laten bezorgen is heel duur, hierdoor gekozen voor zelf afhalen.

Heel positief klantvriendelijk deskundig geeft advies komt met ideeën en ook heel fijn ze nam de tijd voor je

Open interieur nodigt uit vriendeijkheid

Prima bedrijf. Prettig geholpen en voordelige prijzen.

Meedenken over de ruimte die nodig is. En een opstelling maken met extra stoelen zodat wij konden zien of dit in onze kamer mogelijk was

Vriendelijk behulpzame medewerk(sters)ers

We konden de aankoop snel ophalen.

Parkeerruimte bij ophaalpunt.

C.M. Spaan

Het bedrijf is prima.
Het bezorgen is ook prima, alleen moet men zelf alles uitpakken.
Het bedrijf is prima.
Het bezorgen is ook prima, alleen moet men zelf alles uitpakken.
Dat was best zwaar, aangezien dat alles perfect was ingepakt, maar des te moeilijker om uit te pakken,
Als vrouw alleen.

Bovenstaand bericht zou kunnen veranderen.

Bastian

Erg positief! We zijn best een tijd op zoek geweest naar een eetkamerbank en hebben bij Profijt meubel een mooie bank kunnen kopen, voor een goede prijs. We zijn hierbij zeer goed en enthousiast... Erg positief! We zijn best een tijd op zoek geweest naar een eetkamerbank en hebben bij Profijt meubel een mooie bank kunnen kopen, voor een goede prijs. We zijn hierbij zeer goed en enthousiast geholpen.

We werden goed geholpen door de man in kwestie, hij was enthousiast en meedenkend. Hij gaf duidelijk advies over hoe de bank behandelt en schoon gehouden dient te worden.

De looks van de winkel zouden nog iets verbeterd kunnen worden, maar de service is top!