2 banken en een hocker aangeschaft; alles is vlekkeloos verlopen. Product, levering, service, alles prima !

Vriendelijke professionele hulp en advies m.b.t. alle mogelijk opties, van pootjes tot stofkeuze !

Bezorger zou extra punten kunnen scoren door de levering uit te pakken en het verpakkingsmateriaal mee te nemen.

Suzanne G

Slecht geïnformeerd over de levering van onze bank. We moesten er zelf achteraan bellen en het magazijn in Utrecht bleek ineens een paar weken eerder gesloten waardoor wij onze bank niet op konden... Slecht geïnformeerd over de levering van onze bank. We moesten er zelf achteraan bellen en het magazijn in Utrecht bleek ineens een paar weken eerder gesloten waardoor wij onze bank niet op konden halen. Uiteindelijk onze klacht laten weten en de week er op is hij gratis bezorgd. Dat was dan een uiteindelijke fijne oplossing

Personeel in de winkel was ontzettend vriendelijk.

Beter communiceren met klanten als het magazijn ineens dicht is. Mensen houden toch rekening met de komst van de bank. Ik had op de helft van de week nog niet gehoord of mijn bank binnen was en ben... Beter communiceren met klanten als het magazijn ineens dicht is. Mensen houden toch rekening met de komst van de bank. Ik had op de helft van de week nog niet gehoord of mijn bank binnen was en ben uiteindelijk zelf gaan bellen. Dit hoort niet

Service in de winkel prima. Service vervoer bedrijf. Niet geweldig stonden op verkeerd adres. Moest hierdoor extra vrije dag nemen.

Ander vervoer bedrijf .

Positief

Levering

Voorpui al tijden deel hout dicht getimmerd.Geen mooi entree,
Je denkt : zijn ze wel open.

Klantvriendeijk , alleen jammer dat de verzending van onze stoelen mis ging.
Klantvriendeijk , alleen jammer dat de verzending van onze stoelen mis ging.
ze moesten naar sliedrecht gebracht worden , maar in plaats daarvan hadden ze de stoelen in capelle a/d ijssel gebracht.
waardoor het een week langer duurder voordat we ze konden ophalen. de verkoper in sliedrecht is nog aan het bellen gegaan waar ze naartoe waren gebracht.

goede controle bij bezorging na checken

Houdt zich aan de afspraak

Meerdere meubels gekocht en laten bezorgen.

Keurig geholpen.

Snellere levertijd. Meubels zijn op depot aanwezig maar het duurde nog 2 weken voordat het bezorgd werd.

Brouwer

Prima geholpen vriendelik personeel

Prijs kwaliteit verhouding is prima

Levertijd zou wat sneller moeten zijn

We hebben het verblijf bij u prettig ervaren alleen niet met zijn tweeën één klant bedienen dat vonden we rommelig overkomen

NEE

Niet met zijn tweeën één klant bedienen

Jennifer

Blij met onze nieuwe bankstellen, er komt alleen voor kosten bij als je iets extra of verandering aan de bank wilt brengen..

Mooie kwaliteit

Kant en klare prijzen maken, bij ons kwam er nog zoveel kosten bij dan de prijs die aangegeven stond