Elderhuis

Een hele mooie eettafel, voor een goede prijs. Het bestelproces ging makkelijk en ik werd ook snel gebeld over het verdere verloop van levering. Alleen op het moment dat de tafel gereed was, duurde... Een hele mooie eettafel, voor een goede prijs. Het bestelproces ging makkelijk en ik werd ook snel gebeld over het verdere verloop van levering. Alleen op het moment dat de tafel gereed was, duurde het nog redelijk lang voordat ik hem ook werkelijk in huis had, terwijl je juist dan super benieuwd bent.....

Klantvriendelijkheid is top!!

De planning als de tafel gereed is zou wel wat sneller kunnen. Waarschijnlijk betreft het hier een extern bedrijf die jullie inhuren, maar mensen willen hun product dan liever iets eerder.

Jorne Overmars

Aardige meid die ons geholpen heeft. zijn tevreden met de stoelen. wel jammer als je verzendkosten moet betalen. dat je ze zelf mag uitpakken en met de zooi zit terwijl de buurman een tafel gratis... Aardige meid die ons geholpen heeft. zijn tevreden met de stoelen. wel jammer als je verzendkosten moet betalen. dat je ze zelf mag uitpakken en met de zooi zit terwijl de buurman een tafel gratis opstuurd en uitpakt en in elkaar zet

zie ervaring

zie ervaring

Marcelissen

Prima alles, alleen bij het bezorgen moest ik 50 euro gaan pinnen om mijn oude bank beneden te zetten (lift aanwezig) dus bezorgers in mijn huis achtergelaten om naar een pinautomaat te lopen, dat... Prima alles, alleen bij het bezorgen moest ik 50 euro gaan pinnen om mijn oude bank beneden te zetten (lift aanwezig) dus bezorgers in mijn huis achtergelaten om naar een pinautomaat te lopen, dat was wat minder helaas.

Goede prijsverhoging en leuk personeel wat de tijd voor je neemt

Quite good

good customer service

should have more variety in more price range

Veel keus in meubelen, goede kwaliteit tegen redelijke prijs, vriendelijk personeel, goed advies

Murray

Goed geholpen

Er werd ruim de tijd genomen om ons uitleg te geven.

Wij hadden een kleur leer uitgezocht die in het stalenboek zat maar die kon niet geleverd worden, Dus ons advies is om het stalenboek up to date te houden.

kluvers

Prima geholpen door de verkoper
met het geleverde absoluut niet tevreden
slecht gestoffeerd

sneller antwoord door de service afdeling

Mw uit Houten

Zeer goed advies in de winkel; er werd alle tijd genomen. Keurig netjes geleverd volgens afspraak

Zeer deskundig advies in de winkel.

Erg dure bezorgkosten. Er werd verteld dat ik de poten zelf onder de bank moest zetten. Het zou dan wel fijn geweest zijn als het was voorgeboord.

Goede service. Deskundig en vriendelijk.

Vriendelijk en deskundig personeel.