m

Super! De bank was een week eerder klaar dan verwacht, aanbetaling kunnen kiezen. Zelf opgehaald, want brengservice vonden we wel wat te duur.

neutraal advies.
Eerlijk volgens ons. En niet te duur.

Verzendkosten omlaag brengen.

Goeie ervaring mee

Strakkere winkelopstelling

H J M van der Linden

Klantvriendelijkheid O K aflevering een drama zes weken later dan gepland , zit zonder tafel ,kasten , etc. kan 12 verhuisdozen niet uitpakken

Lonneke

We werden in de winkel vakkundig en eerlijk geholpen wat erg fijn was.

Open en eerlijk advies aangepast op onze situatie.

Vooral zo doorgaan

Lisa

Alleen maar lof! We werden supergoed geholpen door de verkoopster. Lekker kopje koffie erbij.

Niet opdringerig, maar wel behulpzaam op het juiste moment.

Nee

H EIJNTHOVEN

Wij hadden te maken met een fauteuil die bij levering niet voldeed aan onze verwachting.Dit hebben we direct gemeld en men was het met ons eens.Hij kon omgeruild worden alleen dat duurde enige... Wij hadden te maken met een fauteuil die bij levering niet voldeed aan onze verwachting.Dit hebben we direct gemeld en men was het met ons eens.Hij kon omgeruild worden alleen dat duurde enige weken al die tijd mochten we de verkeerde stoel gewoon gebruiken.
En tenslotte is de stoel in volle tevredenheid omgeruild.

Winkelpersoneel is echt geïnteresseerd in je en de advisering is dus ook gericht op de verwachting van de klant en niet op wat hun kwijt willen .

Wendy Puijk

Erg fijne winkel om binnen te komen ondanks dat de winkel klein was vanwege de verbouwing.
We werden fijn begroet en we konden net zolang kijken als we wilden.
We zijn ook erg fijn...
We werden fijn begroet en we konden net zolang kijken als we wilden.
We zijn ook erg fijn behandeld omtrent de koop goede adviezen voor de bekleding en bescherming hier van.
Dus al met al is dit een winkel waar wij wel vaker terug willen komen.

Dat de klant voorop staat.
We zijn benieuwd naar de nieuwe winkel.

Voor nu geen verbeter punten.
Wel hoop ik dat in de nieuwe winkel de toiletten in de winkel zelf zitten.

Anass

Mooie inrichting in de winkel. Goede service.

Service. Vervoerder.

Kortere levertijd.

A.A.Jacobs

Fijne en prettige winkel straalt gezelligheid uit personeel zeer vriendelijk ja wat zal ik nog meer zeggen gewoon topzaak

Roy

Na een slechte ervaring te hebben gehad met het aanschaffen van een bank, zijn wij uiteindelijk bij Profijt meubel terecht gekomen. Wij zijn erg tevreden met de service bij Profijt meubel. Ondanks... Na een slechte ervaring te hebben gehad met het aanschaffen van een bank, zijn wij uiteindelijk bij Profijt meubel terecht gekomen. Wij zijn erg tevreden met de service bij Profijt meubel. Ondanks dat de winkel goedkoper is dan vele andere meubelzaken, is de kwaliteit en de service beter dan verwacht. Ook nadat onze order was geplaatst, was het geen probleem om wijzigingen aan te brengen. Wij zijn erg tevreden met Profijt Meubel.

Prijzen zijn goed. Snelle levering. Klantvriendelijkheid.

Dat het fijn zou zijn, dat als er meerdere mogelijkheden zijn qua vulling, dat die dan ook daadwerkelijk in de winkel aanwezig zijn om uit te proberen. Soms waren er maar twee verschillende kussens... Dat het fijn zou zijn, dat als er meerdere mogelijkheden zijn qua vulling, dat die dan ook daadwerkelijk in de winkel aanwezig zijn om uit te proberen. Soms waren er maar twee verschillende kussens aanwezig, terwijl er vier verschillende vullingen voor de bank waren, waardoor je niet weet hoe het echt gaat zitten als je een van deze zou kiezen.