Ramon van der Stroom

In januari onze eettafel en barstoelen aangeschaft, gemeld dat we in april de meubels zouden oppikken. Was allemaal geen probleem, voorraad was voldoende. Toen we in april op de vooraf genoemde... In januari onze eettafel en barstoelen aangeschaft, gemeld dat we in april de meubels zouden oppikken. Was allemaal geen probleem, voorraad was voldoende. Toen we in april op de vooraf genoemde datum in de winkel stonden waren onze meubels niet aanwezig. Schuld werd gegeven aan te veel zieken in het magazijn. Oplossing werd of wachten tot geleverd, of in het centrale magazijn ophalen, 45 min. verderop. Uiteindelijk gekozen voor thuislevering aan een gereduceerd tarief, was verder goed geregeld. Helaas wel pas 3 weken later in huis dan verwacht.

Assortiment, prijs

Service, contact tussen winkel en magazijn

Mein

Prima. Alleen circa 2 weken werd 4 weken tot de uiteindelijke bezorging. Dit terwijl onze bestelling juist naar Utrecht ging omdat daar alles op voorraad was. Dat de bezorging dan zo lang moet duren... Prima. Alleen circa 2 weken werd 4 weken tot de uiteindelijke bezorging. Dit terwijl onze bestelling juist naar Utrecht ging omdat daar alles op voorraad was. Dat de bezorging dan zo lang moet duren is voor ons als klant moeilijk te begrijpen.

Logistiek is er wel te verbeteren. Als er op de site circa 2 weken staat en op voorraad. Dan moet je daar als consument ook op kunnen vertrouwen.

Prima advies prima levering

Kwaliteit meubelen

Neen

Sherry Blotkamp

Ruime keus en betaalbaar , vriendelijk personeel

Snelle levering en vriendelijk personeel

Kan geen verbeterpunten bedenken

H.J. Kamphorst Koelewijn

Heb bij Profijt in Utrecht een relaxstoel gekocht, waar ik goed en professioneel werden geholpen. (Ik had namelijk nogal vervelende ervaring met een heel duur merk relaxstoelen.) Binnen 7 weken... Heb bij Profijt in Utrecht een relaxstoel gekocht, waar ik goed en professioneel werden geholpen. (Ik had namelijk nogal vervelende ervaring met een heel duur merk relaxstoelen.) Binnen 7 weken werd hij gebracht en 2 dagen later werd ik tot mijn verrassing gebeld met de vraag of ik tevreden was met de stoel en of ik nu wel goed zat. Wat een service!

Zie boven de ervaring met dit bedrijf

S. Badal

Goeie service en bezorging was ook prima , zoals afgesproken.

R. Knol

Zeer goede ervaring, bankstel was binnen de afgesproken tijd geleverd.
En alles goed en netjes afgeleverd.

Daalhuizen

Prima. Goed advies en ze nemen echt de tijd voor je.

Nvt

Het transport bedrijf zet het bankstel neer maar pakt het niet uit de verpakking. Ik vond ze niet aardig overkomen! Bij mijn vraag of ze het nooit uitpakken, was het antwoord, dat ze dat soms doen... Het transport bedrijf zet het bankstel neer maar pakt het niet uit de verpakking. Ik vond ze niet aardig overkomen! Bij mijn vraag of ze het nooit uitpakken, was het antwoord, dat ze dat soms doen maar niet alleen voor een "dank je wel". Ik vind dit niet klantvriendelijk! Ook moest ik zelf pootjes onder mijn hooker zetten. Alles bij elkaar vond ik dit niet netjes!

Albert Waller

Prima kwaliteit en prijzen

Goed advies en communicatie.

Zou het niet weten