Ageeth Borremans

Goede en gezellige verkopers, goede info en behulpzaam.

Visser

Zeer goed vriendelijk personeel . zeer tevreden

Goede uit leg

Niets zeer tevreden

S omar

Pas geleden heb ik een bank stel bij jullie gekocht en ik ben hartstikke blij me mooi bank goed kwaliteit best.

Prima service. En vriendelijk personeel. Ik ben erg te vreden

Ton Remkes

Goed personeel met belangstelling voor de klant

Van Rijn

Goede kwaliteit prijs "verhouding"

Zeer goede uitleg, over stofsoorten(kleuren) diverse mogelijkheden kwa indelingen van de bank.

Bij de verkoop; lekker bakkie koffie. Met ( verse-appeltaart) Dat doet verkopen!!

Persoonlijke aandacht is erg goed. Er wordt goed gekeken naar de wensen van de cliënt en goed mee gedacht aan oplossingen. Het bedrijf komt zeer betrouwbaar over en afspraken worden absoluut... Persoonlijke aandacht is erg goed. Er wordt goed gekeken naar de wensen van de cliënt en goed mee gedacht aan oplossingen. Het bedrijf komt zeer betrouwbaar over en afspraken worden absoluut nagekomen.

Persoonlijke aandacht, prijs kwaliteit verhouding en klantgericht. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel.

Geen idee

Een fijne winkel! En fijne prijzen!
Een fijne winkel! En fijne prijzen!
Snelle levering en keurig thuis op de plek gezet. Wij hadden een hele vriendelijke verkoopster. Totaal niet opdringerig of overdreven tot verkoop gericht, erg meedenkende en uiterst geduldig ( ik ben niet de gemakkelijkste klant).

Zeker aan te raden!

Ik ben heel tevreden over de stoelen die ik heb gekocht en de service/bezorging.