Goed.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, prijzen scherp.

Winkel make-over geven en collectie meer van nu maken. Bijna alles in de winkel is saai, op de Zenia Jeep Hunter bank na.

Waren niet per sé op zoek naar een nieuwe bank, meer oriëntatie-niveau. Werden vriendelijk te woord gestaan en gingen uiteindelijk 2 uur later weg... met een bestelde bank.

Klantvriendelijk en goede voorlichting. Ruime kennis over assortiment.

Winkel heeft een donkere (wat sombere) uitstraling.

In de winkel en in het magazijn heel prettig geholpen.

Vriendelijkheid,snelle levertijd, behulpzaamheid

Bank kopen

Carolijn

Voor ons een onbekend bedrijf, maar naar later bleek een goede ervaring.

Verkoopster heeft alles op alles gezet om ons meubels te kunnen leveren die, uit het assortiment waren en ook niet meer nieuw geleverd konden worden. Uiteindelijk hebben wij de meubels op kunnen... Verkoopster heeft alles op alles gezet om ons meubels te kunnen leveren die, uit het assortiment waren en ook niet meer nieuw geleverd konden worden. Uiteindelijk hebben wij de meubels op kunnen halen in Sliedrecht, tegen een voor ons gunstige prijs.

Het kan soms wat tijd kosten voordat een personeelslid tijd voor je heeft. Druk zijn met andere klanten, b.v.
Neem wat meer personeel aan.

nee

nee

Wij zijn plezierig geholpen

Een prima, leuke, positieve ervaring. Helaas kregen we de verkeerde stoelen geleverd. Hierdoor weer terug gemoeten naar de winkel. Daar baalde we wel van, wat dat betekende weer een autorit met... Een prima, leuke, positieve ervaring. Helaas kregen we de verkeerde stoelen geleverd. Hierdoor weer terug gemoeten naar de winkel. Daar baalde we wel van, wat dat betekende weer een autorit met alle stoelen. De juiste stoelen werden later nageleverd.
Als tip: eerder reageren wanneer klant terugkomt met mededeling dat de verkeerde stoelen zijn meegegeven.

Prijs/kwaliteit is goed in verhouding.

zie boven

Prettige ervaring met het bedrijf. Verkoopsters waren aardig, en ze wisten waar ze het over hadden.

Bezorging was wat anders. Werd neergezet, en zoek het maar uit.
Ik kan mij...

Bezorging was wat anders. Werd neergezet, en zoek het maar uit.
Ik kan mij voorstellen dat de oudere hier problemen mee hebben. Al hadden ze maar tegen betaling het in mekaar gezet.
Zelf het plastic en karton van de bank, namen ze niet mee.

Zoals ik al aangaf. Bij het verkopen moet aangegeven worden dat sommige sullen bouwpakketten zijn. Dat is nu niet het geval.

Heberle

Zeer prettig geholpen, deskundig advies gekregen.

Assortiment sluit aan bij onze smaak. Goede kwaliteit.