Patist

Erg vriendelijk geholpen goed advies gekregen ik zou er zo weer heen gaan.

ja waar ik op moest letten en werd goed uit gelegd van hoe of wat wij zijn niet zo groot goed advies gehad.

heb ik nog niet.

Zeer positief. Zeer behulpzaam bij een klein probleempje en bellen je meerdere keren na om ervoor te zorgen dat het probleem ook echt is opgelost.

Communicatie bij een klein vlekje op de meubels. Gelijk actie ondernomen en meerdere keren terug gebeld om te checken of het ook goed opgelost was!

Leer ze deze klantvriendelijkheid ook maar in Tilburg ?

Klanvriendelijk en redelijke prijzen we zijn erg tevreden met ons bankstel

B. Zwart

Was druk. Uurtje later terug gekomen, mevrouw herkende ons. Konden ergens plaatsnemen. Daarna perfect behandeld

Kwaliteit, prijs, keuze, personeel

Druk. Misschien tussen kerst en oud en nieuw meer personeel?

Mulder

Goed geholpen en namen de tijd

De rust die er heerst voor de klantgegevens zo door

Gerard van Engelenburg

Goede service, hebben ons vriendelijk, duidelijk en snel geholpen. Uitleg gegeven welke stof het beste te kiezen is met huisdieren (schoonmaken en het makkelijker verwijderen van de haren). Prima... Goede service, hebben ons vriendelijk, duidelijk en snel geholpen. Uitleg gegeven welke stof het beste te kiezen is met huisdieren (schoonmaken en het makkelijker verwijderen van de haren). Prima bedrijf waar we onze eerdere bank ook al hebben gekocht en daar met veel plezier op hebben gezeten

vriendelijk personeel, deskundig, goed advies met betrekking van stofkeuze.

We werden gebeld door een ander bedrijf (Hartog) dat er een bestelling binnen was. Wij wisten niet wat we hadden besteld bij dit bedrijf en zeiden dat het niet voor ons was. Later kregen we een... We werden gebeld door een ander bedrijf (Hartog) dat er een bestelling binnen was. Wij wisten niet wat we hadden besteld bij dit bedrijf en zeiden dat het niet voor ons was. Later kregen we een mail van profijt zelf dat de bank al eerder binnen was. Nu bleek dat het een dochterbedrijf was (of profijt een dochterbedrijf is) die ons hadden gebeld maar niet verteld dat ze ook bellen namens Profijt.

Zeer tevreden. Goed adviseerd en geholpen.

Murray

Heel fijn top service

mooi product vriendelijke service

graag na levering bellen over tevredenheid niet via mail onpersoonlijk

K. de Groot

Ik was voor de eerste keer bij profijt, ja netjes en vriendelijk.

ze nemen wel de tijd, voor de klant.

Voor deskundigheid geef ik niet zo,n hoog cijfer, want de stof van de bank, zitgedeelte, ben ik niet zo tevreden over.
Er zit speling in het stof. en komen er rimpels in , die trekken ook niet...
Er zit speling in het stof. en komen er rimpels in , die trekken ook niet weg. Ik had hier al over willen bellen. dus het trekt niet glad . dat staat ook niet mooi.