Alles netjes op gelost

Vriendelijk en behulpzaam personeel neemt de tijd voor de klanten en geeft deskundig en eerlijk advies.
Ik heb bij de winkel in huissen al mijn nieuwe meubels en hoekbank gekocht Ben er super blij met!

Fab

Heb al vaker daar wat gekocht,zeer vriendelijk en luisterend personeel.
Echt een aanrader.

Vriendelijk geholpen,en luisteren naar de klant .tegenwoordig ver te zoeken in winkels.
Ben prima geholpen en is zeer aan te raden,bij profijt wat te kopen.
Prima service,

Onze ervaring is zeer goed met Profijt Meubel Huissen. De medewerkers zijn klantvriendelijk en deskundig .

Kwaliteit en deskundigheid van het personeel

Fijne winkel in huissen, zeer klantvriendelijk personeel, neemt de tijd voor de klanten en geeft eerlijk en deskundig advies ik heb hier een compleet nieuwe woonkamer set gekocht inclusief hoekbank... Fijne winkel in huissen, zeer klantvriendelijk personeel, neemt de tijd voor de klanten en geeft eerlijk en deskundig advies ik heb hier een compleet nieuwe woonkamer set gekocht inclusief hoekbank en Ben er super gelukkig mee!

Cees vd Wouw

Behulpzaam, vriendelijk en vooral een eerlijk advies

Zeer klant vriendelijk

Nee,

Mario gerritsen

Super goede ervaring

Prijs kwaliteit verhouding

Geen verbeter punten

Zeer goed geholpen net door Madeleine. Ik had een klacht en dat is per direct verholpen.
Ik wil haar daar graag nogmaals vriendelijk voor bedanken!

klacht per direct verholpen. Super service.

Graag vermelden dat je de bank zelf moet impregneren!

Marly

Goed advies

Denken mee met de klant

Administratie, de meubels waren al binnen, maar niet met mij gecommuniceerd.