Kees Aalbers

Zeer attente ontvangst en zeer ongedwongen advies

goed betaalbaar assortiment met ruime keuze

misschien meer aandacht voor bezorgen kan bezwaar zijn als je wat ouder bent

Jansen Dijkman

Geweldig. Aardige mensen.

Klantvriendelijk

Geen vanaf prijs op de kaartjes zetten

Wietse Goossens

Ik heb in de eerste week 2022 een kast mogen ontvangen die ik online besteld had. Helaas bleken er in het zicht krassen op de zijpanelen te zitten (kan gebeuren). Tot mijn spijt zit ik tot op de dag... Ik heb in de eerste week 2022 een kast mogen ontvangen die ik online besteld had. Helaas bleken er in het zicht krassen op de zijpanelen te zitten (kan gebeuren). Tot mijn spijt zit ik tot op de dag van vandaag (19 februari) nog steeds op nieuwe zijpanelen te wachten. Dat is nog niet het ergste, vanaf het eerste moment moet ik, wil ik informatie achterhalen over de stand van zaken, overal zelf achteraan. Er wordt vanuit het bedrijf NUL gecommuniceerd! NUL!!
Echt een kwalijke zaak….

Assortiment

Communicatie

Reactie Profijt Meubel Huissen:

Beste Wietse,
Beste Wietse,
Als eerst bieden wij ons excuus aan dat dit zo moet lopen. Wij betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent. Voor iedere klant proberen wij ons uiterste best te doen. Wij hopen ook dat het onderdeel z.s.m. binnen is en dat uw kast ook z.sm. in orde is. Uw feedback nemen wij mee en wij gaan ervoor zorgen dat dit niet meer gaat gebeuren op deze manier.
Nogmaals excuus en wij gaan ervoor zorgen dat het opgelost wordt.
Team Profijt

Pricella

Super!!

Duidelijk, snelle levering en kwaliteit

richard willemsen

Fijne zaak met leuke meubelen voor een nette prijs

Vandaag is mijn nieuwe hoekbank geleverd door profijt huissen een week eerder dan dat de verwachte levertijd zou zijn, hij is erg mooi en de bezorgers waren erg vriendelijk...een super bank voor een... Vandaag is mijn nieuwe hoekbank geleverd door profijt huissen een week eerder dan dat de verwachte levertijd zou zijn, hij is erg mooi en de bezorgers waren erg vriendelijk...een super bank voor een zeer nette prijs, stof zit er netjes op naden mooi recht tegen over elkaar....in een woord top

Ik kom zeker terug als ik meubels nodig heb

Ik heb hoekbank gekocht van uit de vooraad helaas verkeede maat dat ik de ik annuleren mijn geld terug
Moet 30%van de aankoop prijs betalen
Vindt dit niet kloppen
Wie heeft hier...
Moet 30%van de aankoop prijs betalen
Vindt dit niet kloppen
Wie heeft hier ervaring van!!!!

Geen kant vriendelijk

Klant serieus nemen

Goede ontvangst en vakkundige uitleg van verkoper

verkoper heeft ons prlma geholpen

Wij zijn op een prettige manier geholpen met de aankoop van onze bank.

Het assortiment is ruim en overzichtelijk.

Nee

E. van der Linden

Zeer klantvriendelijk, prima adviezen en uitstekende afhandeling van de aankoop van onze bankstel, stoel en salontafel.

Prima ontvangst, duidelijke uitleg, nette offerte en uiteindelijk een prima deal overeengekomen. Ook het trackingsysteem werkte prima.

De levertijd van zowel het bankstel als ook de salontafel was wat aan de lange kant. Maar daar waren we vantevoren netjes over ingelicht.

JHM Mombarg

G.oede ontvangst en prima geholpen

toch flexibel met levering.

kijk de papieren goed na voor het bezorgen.