Van der meer

Netjes geholpen goed produkt alleen jammer dat bezorgen h.sluis 65 euro moet kosten.

Bezorgen

Beste,
Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw review.
Beste,
Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw review.
Met betrekking tot uw reactie op het bezorgen, onze prijzen zijn gebaseerd op zelf afhalen om onze prijzen zo laag mogelijk te houden. Bijvoorbeeld bij (con)collega's zijn de bezorgkosten inbegrepen waardoor die hoger geprijsd zijn.
Nogmaals dank voor uw bestelling en hopen dat u veel plezier heeft met uw bestelling.
Profijtmeubel Hellevoetsluis

Vriendelijk personeel in de winkel, telefonisch goed bereikbaar, snelle levering (binnen de aangegeven levertijd) en stemmen het bezorgmoment af met de wensen van de klant. Erg tevreden!

Zie bovenstaande ervaring.

Geen verbeterpunten en/of tips.

Goede voorlichting

goede voorlichting vriendelijke verkoper

gaat zo door

J. van den Ban

Uitstekend groot assortiment šŸ¤—šŸ¤—šŸ¤—

Uitstekend advies

Puntje van aandacht op het afhaal punt controle bij het afrekenen ontbreekt te veel betaald gebeld door de afdeling Moerman te veel betaalde is netjes terug betaald

Paul venis

Super

Klandizie en behandeling en uitleg

Stefan L

Goede avond,

Goede avond,

Het is een overzichtelijke winkel. Het personeel was (vond ik) professioneel en hulpzaam. Toen ik om een mening vroeg, kreeg ik deze ook. Persoonlijk vind ik 1 ding iets minder: ik kocht de bank voor ongeveer 1350 euro en jammer genoeg werd hij niet bezorgt. Waar ik wel op gehoopt had bij zo een bedrag. Wel (moet ik eerlijk toegeven) stond er een aanhanger klaar om de bank te kunnen vervoeren. Ik heb Profijt meubel al bij meerdere collega's en vrienden aangeraden.

Mvg,

Stefan

Zie review

Zie review

Beste Stefan,
hartelijk dank voor het geven van uw review en wat fijn om te lezen dat u goed geholpen bent met advies over de bestelde bank.
Met betrekking tot bezorgen, onze prijzen zijn...
Beste Stefan,
Met betrekking tot bezorgen, onze prijzen zijn gebaseerd op zelf afhalen om onze prijzen zo laag mogelijk te houden. Bijvoorbeeld bij (con)collega's zijn de bezorgkosten inbegrepen waardoor die hoger geprijsd zijn. Gelukkig is het met onze aanhanger goed gegaan bij het afhalen.
Nogmaals bedankt en wij wensen u veel plezier met uw bank!
Profijt meubel Hellevoetsluis

Goed advies gehad, genoeg kleuren en materialen om uit te kiezen.

De bank was goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten, even als de eettafel en de eetstoelen. Ook een duidelijke uitleg gehad in de winkel.

Niet van toepassing.

Een bedrijf dat ik aanbeveel.

We hadden vijf barkrukken die op de naad loslieten net na de garantietermijn. We zijn meer dan goed geholpen. Men was zeer coulant, stond voor ons klaar om mee te denken in een oplossing, maakte het... We hadden vijf barkrukken die op de naad loslieten net na de garantietermijn. We zijn meer dan goed geholpen. Men was zeer coulant, stond voor ons klaar om mee te denken in een oplossing, maakte het zelfs mogelijk om bij de overburen nieuwe krukken uit te zoeken.

In steekwoorden: deskundig, professioneel, hostmanship, een breed assortiment, medewerker en collegaā€™s kenden ons bij naam en kenden allen het probleem. Ben zeer onder de indruk . Een 10 voor de medewerkers en een 10 met de griffel voor degene die ons geholpen heeft. Ik zou haar direct zelf aannemen. We komen zeker terug en hebben het bedrijf de afgelopen weken meerdere keren aanbevolen. Jullie zijn echt een voorbeeld voor velen.
Ook complimenten voor het magazijn. Men helpt je met een oprechtheid en deskundigheid die buitengewoon plezierig is.
Kortom alleen maar lof!
Familie Sips uit Hellevoetsluis

Als je binnenkomt aan de linkerkant staat een grote houten tafel van 3.00 meter met zwart stalen onderstel. Wij hebben deze tafel bij jullie gekocht. De tafel die er nu staat is erg rood en is lang niet zo mooi als de tafel die wij nu hebben staan. Ik zou hem zo nooit kopen terwijl het een prachtige tafel is tegen een uitstekende prijs.

Stacy van Horik

De aankoop verliep vrij goed en soepel, we wisten al snel wat we wouden en konden het ook gelijk bestellen (zodra we iemand in de winkel hadden gevonden). De week dat de bank er moest zijn was die... De aankoop verliep vrij goed en soepel, we wisten al snel wat we wouden en konden het ook gelijk bestellen (zodra we iemand in de winkel hadden gevonden). De week dat de bank er moest zijn was die er ook en ook het ophalen verliep goed, we mochten een vrachtwagen huren die we niet hadden besteld dus daar waren we heel blij mee. Fijn aankopen doen bij jullie!

Makkelijk te bestelen, veel keus in de winkel en vriendelijk personeel.

We moesten even zoeke voor we iemand konden vinden bij wie we konden bestellen.

Lang moeten wachten in de winkel voordat we geholpen worden. Er was een mail gestuurd met dat we het op konden halen, deze was bij de spam beland dus niet gezien, er wordt alleen niet een 2e mail... Lang moeten wachten in de winkel voordat we geholpen worden. Er was een mail gestuurd met dat we het op konden halen, deze was bij de spam beland dus niet gezien, er wordt alleen niet een 2e mail gestuurd of gebeld met dat het product er is. De kast stond dus al een maand op ons te wachten. Toebehoren zoals schroeven etc klopt niet. En de beschrijving met hoe in elkaar te zetten klopt ook niet.

Als er na een week nog niet gereageerd is op de mail misschien even bellen. En de beschrijvingen en schroeven etc verbeteren

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de mail van onze administratie bij u in de SPAM is beland. Helaas kan dit wel een voor komen en proberen wij bij elk verkoopgesprek ook te vermelden, waarschijnlijk is dit bij uw verkoopgesprek er doorheen geschoten vanwege drukte die dag, omdat u aangaf het ook lang duurde voordat u een medewerker van ons trof. Na de eerste mail, worden alle afhaalorders gelijk naar het magazijn gebracht, vandaar dat er dan geen 2e mailing plaats vindt.
Met betrekking tot de montage van de kast, willen graag wat meer informatie hebben, wat er miste van de kast en wat er verkeerd was aan de montage handleiding. Dan kunnen wij dit intern met de leverancier bespreken, om dit in het vervolg te voorkomen.
U kunt hiervoor contact opnemen met de gegevens die bij u bekend zijn.
Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geĆÆnformeerd.
Team Profijtmeubel Hellevoetsluis.