J. Kersten

Over het algemeen positief alleen krijg je niet wat je denkt besteld te hebben.

De showmodellen blijken qua maatvoering af te wijken van de geleverde artikelen. Wij zijn kort van stuk en letten daarom op de zitdiepte van de zitting. Deze is in de showroom 53 cm. de geleverde... De showmodellen blijken qua maatvoering af te wijken van de geleverde artikelen. Wij zijn kort van stuk en letten daarom op de zitdiepte van de zitting. Deze is in de showroom 53 cm. de geleverde artikelen blijken echter 5 cm. dieper te zijn, waardoor het zitcomfort miserabel is. Ook de zithoogte verschilt met die uit de showroom, wij voelen ons dus niet happy met het geleverde bankstel. Daarom zullen wij Profijt meubel in geen geval aanbevelen bij onze vrienden en kennissen.

J. Kersten,
Beverveen 123 Spijkenisse.

Reactie Profijt Meubel Hellevoetsluis:

goedendag Fam. zoals zojuist besproken gaan we dit exact opmeten in onze winkel en dan ook bij u thuis dit zelfde doen. er mag een kleine afwijking in handmatig gemaakte artikelen zitten, maar... goedendag Fam. zoals zojuist besproken gaan we dit exact opmeten in onze winkel en dan ook bij u thuis dit zelfde doen. er mag een kleine afwijking in handmatig gemaakte artikelen zitten, maar zoals u aangeeft 5 cm in zitdiepte is duidelijk teveel.
Blij dat u ons de kans geeft dit te onderzoeken en indien nodig terug te koppelen naar de producent van het bankstel.
mvg Team Profijt Hellevoetsluis

Karin Hemminga

Beste heer/mevrouw, Wij hebben via Profijt Meubel ons bankstel gekocht voor in het buitenland. En ook diverse spullen bij Feelings (ook van Moerman wonen). Ik moet zeggen dat zowel in de winkel,... Beste heer/mevrouw, Wij hebben via Profijt Meubel ons bankstel gekocht voor in het buitenland. En ook diverse spullen bij Feelings (ook van Moerman wonen). Ik moet zeggen dat zowel in de winkel, telefoon en magazijn iedereen bijzonder vriendelijk en behulpzaam was. We werden ook zeer goed geadviseerd in de winkel. En toen ik vragen had terwijl ik in het buitenland was en wat technische vragen had ivm het in elkaar zetten werden wij echt heel goed geholpen. Ik zou ook zeker naar deze winkel terugkeren en adviseren bij andere mensen. Chapeau personeel! Jullie verdienen echt een pluim.

Jazeker! Heel goed personeel. Vriendelijk, behulpzaam en kundig!

Geen!

Ik heb hier al veel artikelen gekocht ,bankstellen, stoelen, eethoek,keuken en ben er altijd goed geholpen

Zeer zeker de prijs

Anoniemjapio

Is de eerste keer dus nog te weinig ervaring voor een goed oordeel Maar het begin is prima

Levertijd was een verrassing

Houden zo

Een hele goede ervaring met het bedrijf. Werden prima geholpen en geadviseerd.

Zie onderstaande

Advies was dat aanhangwagen een paar dagen voor afhalen moest reserveren, nou niet dus geen karretje te gebruiken

Reactie Profijt Meubel Hellevoetsluis:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Allereerst onze excuses! Wat jammer om te horen dat het met het reserveren van onze boedelbak niet voortijdig is gelukt. Normaal gesproken als er een paar dagen van te voren wordt gebeld voor een reservering is dit wél mogelijk. Helaas hebben wij hier met verschillende factoren te maken en hebben wij maar één boedelbak te leen. Dan kan het wel eens voorkomen dat op de dag dat de klant onze boedelbak wilt lenen, helaas al uitgeleend is voor bepaalde tijd. Wij hopen op uw vertrouwen in de toekomst en wensen u veel plezier met uw bestelling.
Team Profijt Meubel Hellevoetsluis

Janneke

Heerlijke hoekbank gekocht. Zit geweldig dus heel blij mee!

Mooie prijs/kwaliteit verhouding

Afhaal balie mag wel eens opgefleurd worden...al jaren hetzelfde

nijenhuis

Goede duidelijke verkoop met de juste uitleg en goede levering en vriendelijke mensen

keunde en kennis

door gaan