spaans

Vriendelijke ontvangst en uitleg

wij zijn moeilijk ter been dus werden ons stoelen aangeboden tijdens de afhandeling

nvt

Ben Slagter

Zeer positief vriendelijk personeel.

Heerlijk poducten op voorraad

Mooie bank gevonden, vriendelijk personeel nam de tijd voor ons

Klant vriendelijkheid, aanhanger om bank af te halem

Verlichting vab de aanhanger werkte niet goed. En zat geen kenteken op wanhanger

S. Kindermans

Zeer goede ervaring. Bestelde TV meubel op afgesproken datum geleverd.
1 deurtje slot niet goed. Binnen een week aan huis hersteld.

Neemt klachten serieus en lost deze snel op. Echt top.
Zeer vriendelijke medewerkers zowel in de winkel als op afhaaldepot en service monteurs.

Steven

Helaas een hele lang levertijd maar daar waren we netjes over geïnformeerd. Service was goed!

Goede service

Levertijd

Prima geregeld . Producten waren snel leverbaar. Bij een aankoop zat er helaas een fout in het hout, maar werd probleemloos opgelost.

Afhalen zou handiger zijn als dit ook in Hellevoetsluis zou zijn.

Netjes geholpen. Ook nadat we email kregen dat we het product konden ophalen werden we goed geholpen

N.kalishoek

Erg goed en duidelijk

Alles wordt goed en duidelijk uitgelegd. Er zijn genoeg keuze in het ophalen of bezorgen.

Het is nooit vast te stellen wanneer er iets geleverd wordt vanwege verschillende omstandigheden. Maar misschien kan er iets meer mee gedaan worden zodat de klant toch een indicatie heeft over de... Het is nooit vast te stellen wanneer er iets geleverd wordt vanwege verschillende omstandigheden. Maar misschien kan er iets meer mee gedaan worden zodat de klant toch een indicatie heeft over de bezorgtijd

Degelijk en betrouwbaar.

Voldoende rust en ruimte om een keuze te maken.