Angelique

Een hele fijne winkel met mooie spullen en vriendelijk deskundig personeel

Heel fijn dat de spullen meteen op voorraad waren. Goede uitleg over de mogelijkheden en klantvriendelijk.

Alles Prima

Frank

goede prijs/kwaliteit verhouding.

De ervaring met dit bedrijf is niet geheel onprettig. Personeel in de zaak en van de bezorgdienst waren vriendelijk en netjes.
Alleen jammer dat tijdens de bezorging het uitpakken en...
Alleen jammer dat tijdens de bezorging het uitpakken en verpakkingsmateriaal mee terugnemen niet in het bezorgingspakket
zit.

In ons geval was het personeel in de zaak en van bezorgdienst deskundig en vriendelijk.

Omdat er voor de bezorging "Goed betaald" moet worden zou ik zeker als service in het bezorgpakket opnemen dat de bezorgers het gekochte product uitpakken zodat het product gecontroleerd kan worden... Omdat er voor de bezorging "Goed betaald" moet worden zou ik zeker als service in het bezorgpakket opnemen dat de bezorgers het gekochte product uitpakken zodat het product gecontroleerd kan worden en het meenemen van het verpakkingsmateriaal.

Reactie Profijt Meubel Hellevoetsluis:

Beste,
Beste,
Bedankt voor het invullen van de review en fijn om te horen dat u goed geholpen bent in de winkel en de vriendelijkheid van onze bezorgers. Vervelend om te lezen dat u minder tevreden bent wat betreft het concept bezorging in het algemeen. Waarschijnlijk is dit bij het verkoopgesprek ontschoten om te vertellen wat de bezorging inhoud. De 65,- bezorgkosten zijn landelijk vastgestelde prijzen, deze prijs is excl. uitpakken en montage, dit kan wel voor u gedaan worden, alleen daar wordt een meerprijs voor berekend, wegens man-uren en afval afvoeren als bedrijf zijnde betaald een bedrijf voor en als consument bij de vuilafstorting niks. Onze excuses hiervoor.
Voor het vervolg zullen wij daar meer opletten om dat te verduidelijken bij verkoop.
Wij wensen u veel plezier met de bestelde fauteuils.
Profijtmeubel Hellevoetsluis

EJ Boshuizen

Ik ben leuk en vakkundig geholpen

J. Zevenbergen

Vriendelijk en weten waar ze over praten

Vriendelijk en goede informatie over het productnvt

Eerder aangeven als men een product koopt, dat er ook als men dat wil nog bezorgkosten (€69,00) nog bij komen!!
Hierdoor wordt de aankoop toch weer een stuk duurder

Reactie Profijt Meubel Hellevoetsluis:

Goedemorgen,
fijn dat u de review heeft ingevuld en goed om te horen dat u zo goed geadviseerd bent.
Goedemorgen,
Wat betreft de bezorgkosten van € 65,- proberen wij altijd v.t.v. goed aan te kondigen en duidelijk uitleg te geven waarom wij los bezorgkosten rekenen en wat de andere mogelijke opties zijn in het gesprek, helaas is dit bij u later ter sprake gekomen, waarvoor ons excuus.
In ieder geval heel veel plezier gewenst van de bestelde fauteuil.
Profijtmeubel Hellevoetsluis

Ik word er prima geholpen.

Eline Kops

Erg vriendelijk personeel, mooi assortiment voor een betaalbare prijs.

Bij het afhalen van de meubels mag je gebruik maken van een soort aanhanger waardoor je niet afhankelijk bent het te laten bezorgen.

Moontje

Goed geholpen, ze nemen de tijd voor je.
Goede uitleg over de bank en mogelijkheden.
Vriendelijke personeel.

We zijn bijzonder goed geholpen
Wij zijn al jaren vaste klant naar volle tevredenheid.

Vriendelijkheid en goede service

Nvt