Een bedrijf dat ik aanbeveel.

We hadden vijf barkrukken die op de naad loslieten net na de garantietermijn. We zijn meer dan goed geholpen. Men was zeer coulant, stond voor ons klaar om mee te denken in een oplossing, maakte het zelfs mogelijk om bij de overburen nieuwe krukken uit te zoeken.

In steekwoorden: deskundig, professioneel, hostmanship, een breed assortiment, medewerker en collega’s kenden ons bij naam en kenden allen het probleem. Ben zeer onder de indruk . Een 10 voor de medewerkers en een 10 met de griffel voor degene die ons geholpen heeft. Ik zou haar direct zelf aannemen. We komen zeker terug en hebben het bedrijf de afgelopen weken meerdere keren aanbevolen. Jullie zijn echt een voorbeeld voor velen.
Ook complimenten voor het magazijn. Men helpt je met een oprechtheid en deskundigheid die buitengewoon plezierig is.
Kortom alleen maar lof!
Familie Sips uit Hellevoetsluis

Als je binnenkomt aan de linkerkant staat een grote houten tafel van 3.00 meter met zwart stalen onderstel. Wij hebben deze tafel bij jullie gekocht. De tafel die er nu staat is erg rood en is lang niet zo mooi als de tafel die wij nu hebben staan. Ik zou hem zo nooit kopen terwijl het een prachtige tafel is tegen een uitstekende prijs.

Score voor Profijt Meubel Hellevoetsluis: 5/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja