Profijt meubel hellevoetsluis

Goed.

Vriendelijk personeel

Ik vond de levertijd van onze eetbank wel heel erg lang

Profijt meubel Hellevoetsluis

Goed geholpen en advies gekregen

Goede service

Wat gekocht, was prima

Nemen de tijd voor je

Niet je klant overdragen als je wilt gaan eten

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor uw review! Alle tips en verbeterpunten zijn van harte welkom en zullen wij meenemen in het vervolg. Wat betreft uw tip/verbeterpunt zitten wij soms aan bepaalde tijden vast, waarbij er soms afgelost moet worden wat betreft etenstijd (op de vrijdag avond) en soms gebeurd dat ook onder een klantgesprek, gelukkig is dit bij u goed opgelost en heeft een andere collega u verder geholpen betreft toen een offerte opstellen voor de bank, waarbij u later alsnog over bent gegaan op bestellen.
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.
Team Profijt Meubel Hellevoetsluis

de Jong

Goed bedrijf prijs kwaliteit goed

goede producten

meer personeel

Kronemeijer

Onze ervaring met meerdere aankopen is prima.

Erg vriendelijk en uitstekende service.

De Bruin/ De Visser

Wij hebben hier een hoop meubels gekocht die in twee leveringen zouden komen. Dit werden drie leveringen en bij alle drie met langere levertijd. Of vermeld dat de wachttijd langer is of zorg samen... Wij hebben hier een hoop meubels gekocht die in twee leveringen zouden komen. Dit werden drie leveringen en bij alle drie met langere levertijd. Of vermeld dat de wachttijd langer is of zorg samen met de leverancier dat het er op tijd is. Mensen wachten namelijk lang op hun spullen en verheugen zich erop, dus regel dit goed.

Mooie meubelen.

Levertijd aanpassen of zorgen dat het op tijd geleverd wordt.

Beste Fam. de Bruin/ de Visser,
Bedankt voor het invullen van de review.
Beste Fam. de Bruin/ de Visser,
Bedankt voor het invullen van de review.
Helaas is hier sprake van een samenloop van omstandigheden uit 3 verschillende orders, wat uiteraard erg begrijpelijk is dat u niet tevreden bent over de levertijd en waarvoor onze oprechte excuses. Wij hopen altijd dat de orders rond dezelfde tijd geleverd worden in ons magazijn, helaas hebben wij hier te maken met verschillende leveranciers, waardoor er ook verschillende levertijden zijn. De ene in dit geval met meer uitloop als de ander, dit proberen wij ook altijd bijtijds te vermelden zodra er sprake is van uitloop. Wij hopen dat de lopende order z.s.m. bij ons geleverd wordt en u uiteindelijk kan genieten van al de meubels.
Nogmaals ons excuus.
Profijtmeubel Hellevoetsluis

Vd Bie

Wij zijn zeer tevreden

Leuke prijs kwaliteit verhouding

Geen aanmerkingen

Patrick Bosvelt

Goede ervaring mee. Mooie kwalitatief goed meubels, maar de levertijden lopen ver uit. Van 5 naar 8 tot 9 weken soms

Mooie, kwalitatief goede producten, kennis van zaken

Iets beter op de hoogte zijn van de levertijden.

Rob

Meubels in goede staat en keurig geleverd zoals afgesproken

Goed assortiment, leveren volgens afspraak. UItstekende prijs kwaliteitsverhouding.

Ik zou het prettig vinden als er bij het leveren iemand is die mee kan helpen om de meubels te installeren. Ik heb dat nu alleen moeten doen en het is best moeilijk om alleen het... Ik zou het prettig vinden als er bij het leveren iemand is die mee kan helpen om de meubels te installeren. Ik heb dat nu alleen moeten doen en het is best moeilijk om alleen het verpakkingsmateriaal te verwijderen onder de banken.

Beste Rob,
Bedankt voor het invullen van uw review! Fijn dat alles goed is gegaan van verkoop tot bezorgen.
Wat betreft het uitpakken & evt. monteren kan wel, maar zit niet bij het...
Beste Rob,
Wat betreft het uitpakken & evt. monteren kan wel, maar zit niet bij het bezorgtarief inbegrepen. De €65,- euro bezorgkosten zijn landelijk vastgestelde prijzen voor alle Profijtmeubel winkels, uitpakken en monteren komen extra kosten voor bij omdat er dan manuren voor gerekend worden. Misschien is dit bij uw verkoopgesprek erbij doorheen geschoten en daardoor niet verteld.
Wij wensen u alsnog veel plezier met de bestelde meubels!
Profijtmeubel Hellevoetsluis

Angelique

Een hele fijne winkel met mooie spullen en vriendelijk deskundig personeel

Heel fijn dat de spullen meteen op voorraad waren. Goede uitleg over de mogelijkheden en klantvriendelijk.

Alles Prima