Vriendelijk behulpzaam en geduldig personeel

Personeel neemt de rijd voor je.

Goed inlichtingen voldoende

Een heel goed bedrijf

nee

nee

Goede uitleg en passend maatwerk

Klantvriendelijk en goede uitleg wat de mogelijkheden zijn

Winkel oogt een beetje rommelig

Peter de Jong

We zijn heel goed geholpen in de winkel bij het maken van onze keuze. Later in Brielle de bestelling op gehaald en werden geholpen door een zeer vriendelijke man. Onderweg naar het magazijn vroegen... We zijn heel goed geholpen in de winkel bij het maken van onze keuze. Later in Brielle de bestelling op gehaald en werden geholpen door een zeer vriendelijke man. Onderweg naar het magazijn vroegen we ons af waarom we 3 eetkamerstoelen hadden genomen ipv 4. Te kennen gegeven bij het magazijn dat we er evt. nog een eetkamerstoel bij wilde hebben heeft die zelfde aardige man direct de showroom gebeld om aan onze vraag te voldoen. Gelukkig was er nog 1 eetkamerstoel in de showroom die we meteen konden ophalen, fijne ervaring met profijt meubel. We komen beslist weer!!!

Er wordt zeker meegedacht met de Klant, Hulde!!!

nietnodig!!!

Daisy

Klantvriendelijk. Duurde wel even voordat we de eerste keer geholpen werden in de winkel. Erna wel deskundig advies.
Levertijd een stuk sneller dan verwacht, 3 weken eerder, een meevaller.

Deskundig advies.

Bij de eerste keer was er niemand in de winkel, geen klanten, maar ook geen personeel. Wel even moeten wachten voordat we geholpen konden worden.

De beer-luck

Goed bestelling is vriendelijk op genomen en af gehandeld goeie service ik ben tevreden.

Ja goede uitleg ovef wat mogelijk is voor stoffen en hoogtes v.een bank prima

Nee alles was oke

kussendrager

Zeer goed je kan op je gemak kijken
als je vragen heb dan nemen ze alle tijd voor je

de rust en tijd die ze hebben voor je

gewoon zo door gaan

A. Bruins

Prima en snelle service

Klantvriendelijk, betaalbare artikelen van goede kwaliteit en prima afhaalservice.

Heb nu 3 dagen mijn nieuwe bank staan. Tot nu toe tevreden . Aardig geholpen in de winkel.