heer/mevrouw

Prettig en rustig winkelen niet opdringerig en een goed advies

Nee

Goed advies

heer

Prima gehopen door de medewerkster

Vriendelijke personeel

heer/mevrouw

Zeer goed en klantvriendelijk.

Klantvriendelijk

Jan

Uitstekend én behulpzaam

Goede service klant vriendelijk

huisman

Mooie meubels maar slechte service

betere service na aankoop

ruime keus

heer/mevrouw

Ga deze enquête niet verder invullen. Had het graag gedaan hoor maar de zin een 8 voelt als onvoldoende en waarderen een 10 stoort me en vind het manipulatief. En Waarom is een 8 een onvoldoende ?... Ga deze enquête niet verder invullen. Had het graag gedaan hoor maar de zin een 8 voelt als onvoldoende en waarderen een 10 stoort me en vind het manipulatief. En Waarom is een 8 een onvoldoende ? Wie heeft dit bedacht? Denk dat heel veel jongeren die op school zitten een gat in de lucht springen. Zelfs inzouten het nog steeds heel tof vinden. Denk als je een eerlijke enquête wilt en je werk als profijt meubel goed doet dat de klanten dit echt wel waarderen en eerlijk de enquête in willen vullen. Nu niet, weg die zin. Echt doen

X

X

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Uw reactie en beoordeling hebben wij ontvangen en het spijt ons te lezen dat de tekst anders door u is gelezen dan door ProfijtMeubel Nederland bedoeld is.
Wij zullen...
Geachte heer/mevrouw,
Wij zullen uw opmerking zeker meenemen in de besprekingen met ProfijtMeubel Nederland en hopen dat u ons alsnog zou willen beoordelen, vanaf het winkelbezoek en hoe we u geadviseerd hebben tot aan de afhaling van uw bestelde fauteuils. Zou u ons alsnog een eerlijke beoordeling kunnen geven?
Dank voor uw opmerking en wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJTMEUBEL GRONINGEN B.V.
S. Kruit

Theo

Onvriendelijk, nog niet eens een kop koffie.

Misschien wat vriendelijker

Grote winkel

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer Theo,
Geachte heer Theo,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u onvriendelijk bent geholpen en geen kopje koffie hebt ontvangen tijdens uw bezoek en/of uw aankoop. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel, als u dat niet zo heeft ervaren tijdens uw bezoek bieden wij u hiervoor onze excuses aan. Wij nemen uw opmerkingen verder mee in de besprekingen binnen het verkoopteam.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J.P. Schaap
(verkoopleider)

heer Aikema

Correct behandeld

nee

personeel geeft je de ruimte om rustig rond te kijken

heer/m l.niewold

Mee denken en aanwezig