Slotegraaf

Nee helemaal tevreden

Goede medewerking

E. Cadée

Eetkamerstoelen gekocht

op gemak stellen. De tijd nemen. informatie geven en advies. koffie serveren

P luchtenberg

Zeer plezierig gewinkeld en een goed advies.

Goede deskundige adviseurs

Koen

De adviseur had kennis van zaken en nam ruim de tijd om te helpen met onze wensen. We konden de bank sneller afhalen dan gepland, was al ingeladen in de bus en hij is van goede kwaliteit.

P.van der Veen

Korting op feestdagen of een leuke attentie

Service

E Drent

Redelijk

Juiste prijs bij het assortiment en niet vanaf prijs. Dus niet een bank neerzetten met een prijs van bv 1500 euro en dan op het prijskaartje lezen indeze uitvoering 2500 euro. Prijzen boven 500 euro... Juiste prijs bij het assortiment en niet vanaf prijs. Dus niet een bank neerzetten met een prijs van bv 1500 euro en dan op het prijskaartje lezen indeze uitvoering 2500 euro. Prijzen boven 500 euro gratis leveren. Belachelijk als je een bank koopt van 3700 euro dat men nog 100 euro bezorgkosten durft te vragen. Uiteindelijk wordt bank gratis geleverd doch men moet zelf de bus leeghalen. Zeer slechte zaak. Indien je meerdere producten koopt krijg je geen enkele korting. Reclame maken met snelle levering. Ik kan niet zeggen dat ik 3 maanden snel vind. Tevens vraag ik mij af wat de gevolgen zijn als er iets fout gaat bij het leeghalen van de bus. Als de bank reeds beschadigd is krijgt de klant hoogstwaarschijnlijk de schuld. Deze zaak zou zeker niet mijn eerste keus zijn bij een volgende aankoop.

Vriendelijk personeel

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw Drent,
Geachte heer/mevrouw Drent,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de bewoording op de prijskaarten. Wij hebben uw beoordeling opgepakt en uitgezocht. De hoekkombinatie in de winkel heeft inderdaad een aantal optionele mogelijkheden die wij ook graag laten zien. Op de prijskaart vermelden wij dan ook de prijs van de hoekkombinatie zonder deze opties en de meerprijzen voor de opties zoals elektrische relaxfunctie(s), zitvulling van HR met visco schuim, afstandsbediening etc. Zo maken wij transparant welke mogelijkheden er zijn en wat daarvan de meerprijzen zijn. Profijt Meubel is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of gratis transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen, dan betaald u hiervoor een vergoeding. Als tegemoetkoming richting u is er tijdens het verkoopgesprek afgesproken om de meubelen gratis bij u te bezorgen. Ons eigen bezorgteam levert de meubelen met onze eigen vrachtwagen en onze bezorgers brengen het bij u in de woonkamer. Zij pakken het inderdaad niet uit, omdat u ervoor heeft gekozen het zelf uit te pakken. Veel producten in ons assortiment zijn snel leverbaar en kunnen binnen een aantal weken in huis staan. Het is echter ook mogelijk om, in het geval van een hoekkombinatie, dit compleet naar eigen wens samen te stellen. Verschillende stoffen, verschillende zitvullingen, elektrisch of niet elektrisch, verschillende poten. Zoals u zult begrijpen wordt het bij dergelijk maatwerk speciaal voor u gemaakt en daar zit eenmaal een levertijd aan vast.
Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u alvast veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Groningen