Garmt Bouwman

Prima ontvangst en begeleiding.

Meer een vraag. We hebben stoelen bij Profijt gekocht. Zijn we tevreden mee, maar onder het zitvlak voelt het net of de bedekking van het houtblok iets te dun is. Zit een beetje hard. Is hier iets... Meer een vraag. We hebben stoelen bij Profijt gekocht. Zijn we tevreden mee, maar onder het zitvlak voelt het net of de bedekking van het houtblok iets te dun is. Zit een beetje hard. Is hier iets aan te doen?

Judith Dob

Keurig geholpen

Prima verkoper

S.G.ten Horn

Groningen

De handleidingen waren zeer slecht afgedrukt, slecht leesbaar. Er waren geen corresponderende numbers op de meubel onderdelen aangebracht. Een afdruk van het gehele meubel met de nummers zou op een... De handleidingen waren zeer slecht afgedrukt, slecht leesbaar. Er waren geen corresponderende numbers op de meubel onderdelen aangebracht. Een afdruk van het gehele meubel met de nummers zou op een uitklapbare eerste pagina moeten worden afgedrukt zodat er ten aller tijden een goed overzicht is.

Geachte heer/mevrouw ten Horn,
Geachte heer/mevrouw ten Horn,
Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Het spijt ons te lezen dat u geen prettige ervaring heeft overgehouden vanwege een slecht leesbare montage handleiding. Wij willen u in ieder geval bedanken voor deze terugkoppeling en deze tip. Wij zullen dit nader onderzoeken en met onze leverancier nagaan of het om een incident gaat of om een foutieve productie van de montage handleidingen.
PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J.P. Schaap
(verkoopleider)

Johannes de Vries

In winkel kast bekeken.
Bestelt via internet krijg je vier dozen.
Dus ik kom er niet weer

Voor bouwpakket ga ik wel naar ikea of leenbakker daar is de prijs er op aan gepast

Dat het uiteindelijk toch een mooie kast is

Geachte heer de Vries,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen.

Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis...
Geachte heer de Vries,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen.

Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen, en u kunt gratis een uur gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunt u de meubelen thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.
Zowel in de winkel als op de website staat bij dit artikel vermeld "zelfmontage". Onze adviseurs in de winkel hadden u dit graag verteld en toegelicht. Wij hopen u met deze toelichting de juiste info te hebben gegeven en stellen een herbeoordeling van uw review zeer op prijs.
Wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe dressoir.

PROFIJT MEUBEL GRONINGEN
J.P. Schaap
(verkoopleider)

T. van Wijk

Iets te weinig personeel beschikbaar om je te helpen, we hebben lang moeten wachten voordat we geholpen werden.
Verder wel behulpzaam eb vriendelijk personeel.

Meer personeel in de winkel

Als je wordt geholpen heb je te maken met vriendelijk personeel, die verder alles duidelijk uitlegt.

Geachte heer/mevrouw van Wijk,
Geachte heer/mevrouw van Wijk,
Dank voor uw beoordeling en tip. Het kan soms gebeuren dat door ziekte de bezetting onverwachts minder is dan in normale omstandigheden. Helaas was dat op de dag van uw bezoek het geval.
Wij wensen u veel plezier van uw nieuwe fauteuil toe.
Team Profijt Meubel Groningen

Alie park

Ik ben goed geïnformeerd over de bankstel met een vriendelijke verkoper

Heb ik niet