heer/mevrouw A Cazemier

Prettige winkel

Hoe de bezorging gaat kan ik nog niet over oordelen. Ons bankstel wordt( pas)
Geleverd in februari.

Alle tijd voor de klant. Zelfs als ze besluiteloos zijn. ( zoals ik) maar het is goedkomen

Pascal van der Veen

Guido

Oplossingsgericht

Prijs kwaliteitverhouding

Moesker

Voir de 2de x bank gekocht. Het einge wat erg jammer is , is dat de verkoopster inclusief de dames en heet die ons hebben gebeld, totaal niet kundig zijn wat betreft het stof, en wat het doet bij de... Voir de 2de x bank gekocht. Het einge wat erg jammer is , is dat de verkoopster inclusief de dames en heet die ons hebben gebeld, totaal niet kundig zijn wat betreft het stof, en wat het doet bij de behandeling ivm vlekken ed. Vanmorgen iser iemand geweest van all in house. Deze meneer kon mij precies zeggen waarom wij het idee hadden dat onze bank niet was behandeld. Als je banken verkoopt en als je dan niet weet hoe de inpregnatie van de stof is dan vindt ik dat een kwalijke zaak. Ik zal het bedrijf dan ook zeker niet meer aanbevelen

Kundigheid zou op zijn plaats zijn. Neemt hoop stress weg.

Hoop verhalen vd werknemers die echt nuet netjes zijn

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Moesker,
Geachte mevrouw Moesker,
Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze winkel ProfijtMeubel Groningen.
Het spijt ons te lezen dat u niet tevreden bent over de uitleg van de vlekkenservice en de protexx behandeling. De informatie die wij u hebben gegeven, is ook eensluidend met de informatie die de medewerker van All in House aan u heeft gegeven. Een Protexx behandeling voorkomt dat er vlekken in de bekleding (stof) komen. Protexx bescherm de vezels van de stof. Als er bijvoorbeeld frisdrank op de stof terechtkomt, dan dient u het eerst droog te deppen en indien nodig schoon te maken. De Protexx behandeling zorgt er niet zonder meer voor dat de vloeistof van de stof af 'glijd' zodat de bank droog blijft. Deze toelichting hebben wij nogmaals met u telefonisch doorgenomen nadat u bovenstaande review heeft geplaatst.
Wij hopen u met onze telefonische toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
ProfijtMeubel Groningen
Peter Schaap
(verkoopleider)

Aafke Werkman

Laat 'snelle levering ' maar achterwege. Wij wachten nu al 4 maanden en weér is de levering uitgesteld.

Levering

Nee, de verkoopster was niet professioneel.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Werkman,
Geachte mevrouw Werkman,
Hartelijk dank voor uw beoordeling van onze winkel ProfijtMeubel Groningen.
Helaas kunnen wij geen order vinden op basis van uw ingevoerde gegevens (voornaam, achternaam, e-mailadres). Heeft u de betreffende meubels wel bij ProfijtMeubel Groningen besteld?
Kunt u ons eventueel voorzien van uw ordernummer, via info@profijtmeubel-groningen.nl? Als het wel een order van ons betreft kunnen wij nakijken wat er eventueel aan de hand is.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
ProfijtMeubel Groningen
Stephan Kruit

Denzel

Top Service, rustig winkelen

Medewerkers zichtbaarder in de winkel. Ik moest nu zoeken toen ik iets wilde kopen.

Niet opdringerig en bovenal een top service en nazorg bij klachten

heer/mevrouw Bert Boven

heer/mevrouw