heer/mevrouw

Ga deze enquête niet verder invullen. Had het graag gedaan hoor maar de zin een 8 voelt als onvoldoende en waarderen een 10 stoort me en vind het manipulatief. En Waarom is een 8 een onvoldoende ? Wie heeft dit bedacht? Denk dat heel veel jongeren die op school zitten een gat in de lucht springen. Zelfs inzouten het nog steeds heel tof vinden. Denk als je een eerlijke enquête wilt en je werk als profijt meubel goed doet dat de klanten dit echt wel waarderen en eerlijk de enquête in willen vullen. Nu niet, weg die zin. Echt doen

X

X

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,
Uw reactie en beoordeling hebben wij ontvangen en het spijt ons te lezen dat de tekst anders door u is gelezen dan door ProfijtMeubel Nederland bedoeld is.
Wij zullen uw opmerking zeker meenemen in de besprekingen met ProfijtMeubel Nederland en hopen dat u ons alsnog zou willen beoordelen, vanaf het winkelbezoek en hoe we u geadviseerd hebben tot aan de afhaling van uw bestelde fauteuils. Zou u ons alsnog een eerlijke beoordeling kunnen geven?
Dank voor uw opmerking en wij wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJTMEUBEL GRONINGEN B.V.
S. Kruit

Score voor Profijt Meubel Groningen: 1/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Stoel