heera/mevrouw roosendaal

Vriendelijk/behulpzaam

Zou het niet weten

Netjes

heer/mevrouw Kuiper

Bank gekocht, contract getekend. Na 1 week telefoontje dat er iets mis was gegaan met berekening prijs (de stof bleek achteraf duurder) en of we €350 wilden bijbetalen?
Niet gedaan en na...
Niet gedaan en na veelvuldig bezoek aan winkel + telefoontjes heeft winkel toch besloten de bank tegen het in het contract overeengekomen prijs, te gaan leveren. Nog niet geleverd want levertijd is ruim 5 maanden. Kan dus nog niets definitief vertellen over de aankoop.

In dit geval, je ‘verlies’ nemen en niet de klant veelvuldig benaderen en verzoeken om bijbetaling. Contract is bindend. Dat stoffen later duurder worden of dat het nog niet in het systeem was... In dit geval, je ‘verlies’ nemen en niet de klant veelvuldig benaderen en verzoeken om bijbetaling. Contract is bindend. Dat stoffen later duurder worden of dat het nog niet in het systeem was opgenomen tv aankoop, kan klant niets aan doen.

Toch later een juiste oplossing geboden

heer/mevrouw J.Scholler

Tot op heden prima.

Prima in orde

heer/mevrouw Fokkens

Goed en vriendelijk personeel

Er werd goed geadviseerd

heer/mevrouw Halsema

Prima winkel met deskundig personeel

Nvt

Nvt

L.Niewold

Behulpszaam , inleven naar onze wensen ,duidelijke over de prijs en levering

levertijd

deskundig en alle tijd voor de klant

Nikki de Groot

Top! Super aardige man

Iets minder lang van stof, maar zeker deskundig en sympathiek!

Sympathieke meneer, mooie en schone winkel. Goede prijzen

heer/mevrouw terpstra

Wij zijn erg goed geholpen door ervaren en vriendelijk personeel.ze namen alle tijd voor ons en gaven bruikbaar advies Erg blij mee

geen idee

ook voor de mensen die wat minder geld hebben.

heer/mevrouw Meijer

Veel keus voor een prima prijs

Prijs/kwaliteit

Reinald Nijboer

Aantal keren gewinkeld met plezier en succes

Niets, de puntjes die ik heb worden denk ik veroorzaakt door covid dus niet relevant

Vriendelijk deskundig personeel