henk en stien jullens

M.huizinga

Nee

Personeel

Antoinette Griede

Waar het personeel in de winkel vriendelijk en behulpzaam is, daar halen de bezorgers het cijfer enorm naar beneden. Zeer onvriendelijke mannen waren dat…de meubels werden er nog net niet neer... Waar het personeel in de winkel vriendelijk en behulpzaam is, daar halen de bezorgers het cijfer enorm naar beneden. Zeer onvriendelijke mannen waren dat…de meubels werden er nog net niet neer gesmeten!!

Winkelpersoneel en aanbod!!

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte mevrouw Griede,
Geachte mevrouw Griede,
Dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.
Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons bezorgteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel en het spijt ons dat u dit niet zo heeft ervaren tijdens de bezorging van uw bestelling. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
Wij wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.
Met vriendelijke groeten,
PROFIJTMEUBEL GRONINGEN
S. Kruit

Aaf

Sta op stoel gekocht voor mijn schoonmoeder, keuze uit 3 modellen. Mijn vader had in Hoogeveen keuze uit 4 modellen

Goede prijs

Juanita anches

Ondanks dat het op een donderdag avond was nam de meneer alle moeite om ons goed voor te lichten geen verkoop praatjes luisterde goed wat we wilden waardoor we een aankoop hebben gedaan wist veel... Ondanks dat het op een donderdag avond was nam de meneer alle moeite om ons goed voor te lichten geen verkoop praatjes luisterde goed wat we wilden waardoor we een aankoop hebben gedaan wist veel van het product erg prettig

Wist wat hij verkocht

E.Werkman

Zo door gaan. Altijd leuke meubels.

Zie boven

N Dik / L Alkema. Nietap

Omdat ik bij Kruit en Kramer , Henders en Hazel gewerkt heb kan ik niet onpartijdig zijn. Profijt winkel is een iets goedkopere woonwinkel met een goede service , maar valt onder de service van... Omdat ik bij Kruit en Kramer , Henders en Hazel gewerkt heb kan ik niet onpartijdig zijn. Profijt winkel is een iets goedkopere woonwinkel met een goede service , maar valt onder de service van Kruit en Kramer , dus goed.

De verkoper die van wie ik advies kreeg liep voortdurend met zijn mobiele telefoon voor privé zaken. Later terug gekomen om bij een andere verkoper de stoel te kopen. Ik zou zeggen geen mobiele... De verkoper die van wie ik advies kreeg liep voortdurend met zijn mobiele telefoon voor privé zaken. Later terug gekomen om bij een andere verkoper de stoel te kopen. Ik zou zeggen geen mobiele telefoon op de werkvloer.

Nette winkel , goede kwaliteit meubelen voor een redelijke prijs.