Hofman

Een welkom gevoel

Nette winkel,personeel laat je rustig kijken en proberen.

Fam. B.N. Water

We zijn goed geholpen door uw vrouwelijk mede werkster.

Boxspring zouden ook wat betaal baarden moeten zijn!

Klantvriendelijkheid, en service!

G. Kraaima

Uitstekend

Goede service

H mooi

Keurige winkel,veel keuze, deskundige advies,

Ottes

Aangenaam om eerst rustig te kijken

nee

Sannet

Mooie meubels, maar belachelijk hoge leverkosten!

Belachelijk hoge leverkosten! Nog nooit zo hoog meegemaakt! Ik moest €100 betalen voor het leveren van een paar stoelen en voor dat hoge bedrag moet je ook nog zelf al het afval opruimen. Volgende... Belachelijk hoge leverkosten! Nog nooit zo hoog meegemaakt! Ik moest €100 betalen voor het leveren van een paar stoelen en voor dat hoge bedrag moet je ook nog zelf al het afval opruimen. Volgende keer bestel ik bij een webshop, vaak helemaal geen leverkosten!

Mooie zaak en producten, ik ben vriendelijk geholpen door het personeel.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Beste Sannet,
Bedankt voor je beoordeling van onze winkel.
Beste Sannet,
Bedankt voor je beoordeling van onze winkel.
Het spijt ons te lezen dat je niet tevreden bent met onze bezorgkosten. Profijt Meubel is een afhaalformule, dit houdt in dat al onze artikelen geprijsd zijn op basis van het zelf afhalen. Als extra service bieden wij de mogelijkheid voor het gebruik van onze gratis aanhanger of gratis transport bus. Als u kiest voor het laten bezorgen en/of plaatsen van uw meubelen, dan betaald u hiervoor een vergoeding. Voor het afleveren op de 2e etage wordt een extra vergoeding gevraagd.
Wij wensen je in ieder geval veel woonplezier toe met je nieuwe eetkamerstoelen.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Groningen

Karin

Veel keuze, prima medewerkers

Sommige medewerkers vond ik heel vriendelijk, andere wat meer afstandelijk, zakelijker, kouder. Persoonlijk houd ik wel van die warmte. Wellicht vragen of een kant hulp wil als ze staan te wachten... Sommige medewerkers vond ik heel vriendelijk, andere wat meer afstandelijk, zakelijker, kouder. Persoonlijk houd ik wel van die warmte. Wellicht vragen of een kant hulp wil als ze staan te wachten of zoeken.

Inmiddels heb ik een bank gekocht, en ik zou het heel fijn vinden om iets meer te horen over de levertijd. Wellicht een keer een mailtje nadien met de bevestiging en preciezere verwachting? De kwaliteit van wachten wordt dan iets hoger, en dat zou mooi zijn!

Bij het bestellen kan er geen digitaal plaatje worden gemaakt van de precieze bankopstelling, dat zo nog een mooie toevoeging zijn! Ik vond het zelf lastig om het me precies voor te stellen, dus dat zou erg behulpzaam zijn.

Veel variatie binnen het aanbod en een zeer goed prijs/kwaliteitverhouding.

Enne willem Aikema

Wij krijgen de tijd om rustig door de winkel te lopen en worden niet gelijk op de hielen gezeten door het personeel

nee

overzichtelijk en ruim opgezet

A. van Eerde

Prettig

goede voorlichting
en ze zijn niet opdringerig