Patricia

In de winkel was de ervaring positief, totdat de bestelde artikelen gehaald konden worden en betaald….
Wat een drama en slechte service

Zorg gewoon dat we bereikbaarheid is en problemen zo spoedeisende mogelijk opgelost worden

Reactie Profijt Meubel Den Bosch:

Beste Patricia,
Beste Patricia,
Wat vervelend om te horen dat het na de positieve winkelervaring niet helemaal naar tevredenheid is verlopen. We willen graag begrijpen wat er precies is gebeurd en met u meekijken naar de mogelijkheden.
Zou u ons alstublieft het ordernummer kunnen sturen naar review@hoogenboezem.nl? Op deze manier kunnen we uw bestelling opzoeken en met u meekijken.
Onze oprechte excuses voor het ongemak en we hopen snel van u te horen.
Profijt Meubel Den Bosch

Jeannette

Super mooie winkel

goede en vriendelijke verkoopster marleen ze is er echt voor je super ervaring mee

Mw. Joke van Strien

Prettig contact met medewerker Marleen

Dat men ook durft te verwijzen naar andere winkel bij niet slagen

Bert v Woesik

Den Bosch

Uiterst vriendelijke verkoopster! Hedi402 nogmaals bedankt!

Zwam

Vriendelijk personeel

?

Mariska

Goed geholpen en geïnformeerd

Eindoordeel en sterke punten kan ik niet geven gezien ik mijn product nog niet heb

Nvt

Sander Sterk

Dramatisch

Winkel ziet er goed uit

Klantvriendelijkheid en betere afhandeling van problemen/klacht

OK

Fijne winkel, heldere uitleg. Top service. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden.

Prijs kwaliteit, service.

.nvt

D.roelofse

Zeer slechte ervaring, afspraak was ,als meubels, gebracht zouden worden, in elkaar zetten en afval mee nemen.
Maar,dan komen er pakketten en moet je zelf in elkaar zetten, en als je het de profijt laat doen komt er bij elk meubelstuk nog 10procent boven op.
Wisten wij ook NIET.
Dus af spraken, komen ze NIET na.
D.roelofse

Geen èèn.

Afspraken na komen

Hoogeboezem

Service is slecht

verkooppraatje

Serviceverlening en communicatie via de mail