De onderhoudsmonteur van mijn oude ketel

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Contacten waren minimaal of niet

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Meer contact met de klanten en afspraken nakomen, zodat ik niet voor niets zit te wachten. Ik moest zelf bellen waar de monteurs bleven. Er werd gezegd dat ik gebeld was, maar dat was niet zo.

Medewerkers werken efficient.

Korte wachttijd, snelle installatie door kundige monteurs.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ruimer tijd inplannen voor de monteurs die de CV-ketel installeren, zodat er wat meer tijd kan worden besteed aan uitleg over de werking van de CV-ketel en de thermostaat.

H Beekmans

Niets

Omdat ik vindt dat het niet goed is afgeleverd

Betere service

Niet van toepassing

Om te beginnen ik ben geen klager maar vond deze ervaring erg wrang... Eerste afspraak om ketel te vervangen werd verplaatst... Ipv vrijdag..( Heb daar een vrije dag voor opgenomen) .. zijn jullie... Om te beginnen ik ben geen klager maar vond deze ervaring erg wrang... Eerste afspraak om ketel te vervangen werd verplaatst... Ipv vrijdag..( Heb daar een vrije dag voor opgenomen) .. zijn jullie zaterdag de ketel komen plaatsten dus vrije dag voor niets opgenomen. Daarna heb ik jullie verschillende keren moeten bellen (werd 1x ook niet erg vriendelijk geholpen) vanwege een gat in mijn plafond, Lekkende waterbuis en ontluchtings buis die niet terug geplaatst was op de schoorsteen weer een vrije middag moeten opnemen op mijn werk. Daarna kom ik na een ruime week erachter dat de thermostaat los begon te raken omdat deze zonder pluggen zo in de gips muur geschroefd was. Dit heb ik zelf maar gerepareerd.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Vond de positieve communicatie erg onder de maat na contact te hebben gehad geen bevestiging via mail ontvangen terwijl ik daar wel om gevraagd had.

Maarten

Vriendelijkheid

Marktconforme prijs, nette service

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Meer product specifieke uitleg. Ik heb nu zelf alles over mijn warmtepomp moeten ontdekken, installeren en onderzoeken op internet. Dat hoort bij de installatie. Gemiste kans.

van Donzel

Snelheid waarmee de monteurs werken

afspraken worden nagekomen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Goed contact me medewerkers die alle vragen konden beantwoorden

Allemaal goed geregeld

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Bij de installatie wat meer uitleg geven over het gebruik van heet/warm water. Nu zijn er twee keer monteurs geweest wat overbodig bleek.

Seijkens

Niets

Kemkens is al meermaals een zeer onbetrouwbare partner gebleden zowel in levering als in communicatie als het kon trok ik persoonlijk die kut ketel er nog uit.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Word een betrouwbaardere partner in elk opzicht.

Niet veel. Ketel neemt minder ruimte in

Wel aanbevelen maar kostte 3 dagen thuisblijven, was chaotisch

Klus in 1 dag doen zou fijn zijn

Krijnen

dat alles goed geregeld wordt

Ik heb nog maar een paar maanden de cv ketel tot nu toe ben ik zeer tevreden

n.v.t