Lin van der Aa

Te krappe zit ruimtes met de feestje. Je wordt gewoon hutje mutje weg gepropt. Eten was koud! Nee was erg slecht en je betaald heel veel. Was echt teleurgesteld

Beste Lin.
Beste Lin.
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Sanneke

De uitleg die bij binnenkomst was goed en duidelijk. Vriendelijk ontvangst. Muziek is erg hard waardoor kinderen snel overprikkeld zijn en je elkaar slecht verstaat. Begeleiding mag niet rondlopen... De uitleg die bij binnenkomst was goed en duidelijk. Vriendelijk ontvangst. Muziek is erg hard waardoor kinderen snel overprikkeld zijn en je elkaar slecht verstaat. Begeleiding mag niet rondlopen rondom de trampolines om foto’s te maken van de springende kinderen. Alleen tegen betaling, erg jammer.
Frietjes en snacks werden precies op afgesproken tijdstip gebracht en smaakte goed. Kinderen wilde graag nog springen na het eten, jammer dat ze niet nog een keer kunnen gaan springen. Zou fijn zijn als er een kleine activiteit zou zijn voor de kinderen na het eten, tijd is nu te lang. Al met al een leuk feestje gehad, mooie accomodatie.

Beste Sanneke,
Beste Sanneke,
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet geheel naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Martens Brechtje

Leuk kinderfeestje gehad. Alleen de klantvriendelijkheid laat te wensen over.

C

Goede service, schoon filiaal veghel, vriendelijk personeel.

Erik van Rossum

Wij hadden met onze kinderfeest geboekt voor Disco Jumpen. Daar aangekomen zagen wij niet veel van de Disco. Bij navraag bleek dat de lampen kapot waren en niet gedimd konden worden.
Dit is...
Dit is natuurlijk heel jammer omdat onze dochter zich hier wel enorm op had verheugd. Ik vindt het ook wel heel erg jammer dat we hier zelf achter moesten komen. Het was netter geweest de mensen vooraf per mail te informeren. Ook is er geen enkele compensatie geweest. Ook een 4e kan ranja die we wilden hebben moest gewoon afgerekend worden.

Beste Erik,
Beste Erik,
Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet helemaal naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Will van Tiel

Er was geen persoonlijke ontvangst voor de jarige, de roltrap is buiten werking, de instructies voor het invullen van de waiver waren minimaal, de tafels stonden erg dicht op elkaar, het was niet... Er was geen persoonlijke ontvangst voor de jarige, de roltrap is buiten werking, de instructies voor het invullen van de waiver waren minimaal, de tafels stonden erg dicht op elkaar, het was niet duidelijk waar de begeleiding kon zitten want er waren geen extra stoelen bij de tafel vanbde jarige, de extra drankjes waren duur, de receptie had de verkeerde kleur polsbandjes meegegeven waardoor de kinderen na 1 uur niet meer werden toegelaten om te springen. De bediening was verder wel vriendelijk en de medewerkers achter de balie waren behulpzaam, de friet en snacks waren goed. Twee kannen ranja bij de prijs inbegrepen is te weinig! Hopelijk hebben jullie wat aan de feedback.

Beste Will,
Beste Will,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet helemaal naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Evb

Heerlijk springen, genoeg variatie
Aandachtspunt: strenge regels, begrijpelijk maar de toezichthouders schreeuwden behoorlijk waardoor sommige kinderen wat bang voor ze werden.
Muziek...
Heerlijk springen, genoeg variatie
Muziek was absoluut niet op kinderen afgestemd, zowel qua teksten als de stijl (keihard gebonk).