Mariëlle

Vaak te druk, vies, te weinig keuze catering en waardeloos personeel (zit totaal geen motivatie in om plezier in het werk te hebben)

Beste Mariëlle,
Beste Mariëlle,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat jouw bezoek niet helemaal naar verwachting is gelopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.

Daantje

Leuk voor kinderen en kunt makkelijk mee kijken.

Egelmeer

Veel te druk, vieze tafels welke niet opgeruimd worden, vieze wc's. Tegels op het damestoilet zijn al langere tijd kapot. Horeca prijzen heel hoog! Lijkt erop dat er alleen winst gedraaid moet... Veel te druk, vieze tafels welke niet opgeruimd worden, vieze wc's. Tegels op het damestoilet zijn al langere tijd kapot. Horeca prijzen heel hoog! Lijkt erop dat er alleen winst gedraaid moet worden en de rest vergeten wordt. Wij komen niet meer terug al helemaal niet voor de prijs welke je betaald

Hi,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! Wat jammer dat je bezoek niet naar wens was. We stellen het erg op prijs dat je tijd hebt genomen om ons te informeren over de ervaring die je met ons hebt gehad. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Steen

Voor de kids is het super leuk, maar weinig plek om te zitten en het is er heel krap.

Vd Langenberg

Jumpen was wel heel leuk. Wel veelste druk ondanks je moest reserveren. Geen tafels of stoelen meer vrij om te zitten er waren te veel kids en ze moesten soms in de rij staan om te springen waardoor... Jumpen was wel heel leuk. Wel veelste druk ondanks je moest reserveren. Geen tafels of stoelen meer vrij om te zitten er waren te veel kids en ze moesten soms in de rij staan om te springen waardoor ze niet der tijd van 90 min konden benutten

Hi,
Bedankt voor je review! Wat jammer dat jouw bezoek niet helemaal naar verwachting is gelopen. We nemen je feedback mee om onze service te verbeteren en hopen je nog eens te mogen verwelkomen.

Christa

Superfijn dat jullie de kleintjes hun eigen tijden geven. Wij/zij hebben ervan genoten!

C. Teurlincx

De kinderen vinden het superleuk. Het is er netjes en schoon. Vriendelijk personeel en goed toezicht. Ook voor de ouders is het fijn om daar te wachten, goede catering.