G van Es

Lekker overzichtelijk super met onze kleinzoons

van de Sijpt

Voor de kinderen heel leuk maar voor de ouders was er heel weinig plek om te zitten. Uiteindelijk wel een tafel kunnen bemachtigen maar 2 van de 4 stoelen waren al door andere mensen weggekaapt. De... Voor de kinderen heel leuk maar voor de ouders was er heel weinig plek om te zitten. Uiteindelijk wel een tafel kunnen bemachtigen maar 2 van de 4 stoelen waren al door andere mensen weggekaapt. De bediening was vriendelijk en snel.
Ook heel fijn dat er toezicht was bij het springen. Als ouder zijnde die niet mee kon doen (rugproblemen) was dat wel een geruststelling.

ulijn

Heel leuk voor de kinderen. Jammer dat mijn kleinzoon gisteren een blauw oog heeft opgelopen. Ik heb iemand van jullie erop aangesproken en het jongetjes aangewezen en hij zou het in de gaten... Heel leuk voor de kinderen. Jammer dat mijn kleinzoon gisteren een blauw oog heeft opgelopen. Ik heb iemand van jullie erop aangesproken en het jongetjes aangewezen en hij zou het in de gaten houden! Er waren meer kinderen door het jongetje omgeduwd. Ik heb hem gezien maar niks gezegd, Wilde geen scene maken met de ouders. Kleinzoon overstuur,

Tineke vd Berg

Kinderen vinden het geweldig! Personeel geeft veel aandacht / tips aan de kinderen.

Edwin van Lieshout

Super leuk en vriendelijk personeel

V.d. H

Werd heel netjes en fijn geholpen door het personeel. Kindjes hebben genoten!